Jump to content

Nieuw hidden interieur?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was aan het kijken in de Map Editor, toen ik dit interieur tegenkwam:

Nieuwinterior.jpg

Het bevind zich in Data/Maps/Interior/Stadint.IPL (hier zitten allemaal stadioninterieurs in), op het eerste gezicht zou je denken dat het dit interior is. Wat niet kan, omdat dat interior er bijna naast ligt. Ik kon dit interieur ook niet vinden op WikiGTA, iemand enig idee?

Edit: Mapje van waar ie ligt in dat bestand:

Stadionmap.jpg

Heb hem gemarkeerd als 'onbekend stadion', wat wel opvalt is dat de bodem van het stadion en de buitenste hekken "sumoring" en "sumofence" heten. Zou het een nieuwe versie van de Bloodring worden?

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Hey :cya:

Het is inderdaad het Hyman Memorial staduim, alleen het is een versie die niet af is gemaakt, zoals de 2de staduim, die wel af is. (maar ook niet word gebruikt)

Het is gewoon een soort kopietje, zonder het middenstuk, meer kan ik er ook niet uit halen.

Cya. Darkje.

• 3 weken later...
Geplaatst:

*Bump*

Heb de coördinaten achterhaalt: :dans:

X: -1396,5500

Y: 1245,8400

Z: 1042,4100

Het interieur bevind zich in de hemelid 16, ook wel bekent als Hemel I.

gallery88.jpg

gallery89.jpg

gallery90.jpg

gallery91.jpg

something.jpg

Alles binnen de buitenste hekken is solid. Inclusief de hekken zelf, het enige wat buiten de hekken nog solid is is de grond. :Y

Geplaatst:
Hmm ga ik eens een keer kijken wat dat voor stadion is.

En? ^_^ En ik heb een filmpje gemaakt, maar heb nu geen tijd meer om hem te uploaden, dat word morgen dus. :Y

Geplaatst:

Opmerkelijke vondst, Basssss! Dit interieur was bij mijn weten nog niet bekend. De naam "sumo ring" en de vorm van de ring doet me vermoeden dat het bedoeld was voor een soort sumoworstelen met auto's, waarbij je elkaar over de rand moet duwen.

Geplaatst: (bewerkt)
Opmerkelijke vondst, Basssss! Dit interieur was bij mijn weten nog niet bekend. De naam "sumo ring" en de vorm van de ring doet me vermoeden dat het bedoeld was voor een soort sumoworstelen met auto's, waarbij je elkaar over de rand moet duwen.

Bedankt! ^_^ En zoiets had ik ook al in gedachte, dat je elkaar van dat ronde ding moet krijgen met een auto of iets dergelijks (Monster Truck ofzo). :Y

PS: Filmpje aan het uploaden. :eten: (Het is soms wel even saai en het filmpje is tamelijk slaapverwekkend, maar je krijgt het interieur wel goed te zien. :7 )

Alstu:

Directe link.

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Deze is niet nieuw.

In verschillende SA-MP server kun je met een command daar komen, en in sommige server (meestal DM clan servers) word het interieus gebruikt als duel ring.

Geplaatst:
Deze is niet nieuw.

In verschillende SA-MP server kun je met een command daar komen, en in sommige server (meestal DM clan servers) word het interieus gebruikt als duel ring.

Dan is WikiGTA er nogal traagjes mee. :Y Als ie al langer dan vandaag bekent is. :puh:

Geplaatst:

Er is meer dan alleen WikiGTA, Google vertelde me net dat het vaak voorkomt in SA:MP, en op GTAForums komt het ook in sommige topics voor. Maar blijkbaar is hij voor de meeste hier nog wel nieuw.

Geplaatst:

Dat is nu al de tweede keer... :puh: Vind ik iets, eerste 10 reacties weet er niks van en dan blijkt het plots al bekent te zijn. :7

Geplaatst:
Dan is WikiGTA er nogal traagjes mee. :Y Als ie al langer dan vandaag bekent is. :puh:
Het spijt ons, het is inmiddels in onderzoek door onze 'HIU-expert'. Hou wiki in de gaten, deze zal waarschijnlijk t.z.t. worden toegevoegd. Goed gevonden Basssss :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...