::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Hey Gtaforummers! Ik heb net SA:MP gedownload, en gelijk geinstalleerd. Meteen proberen natuurlijk MAARRRRR,, toen ik het aanklikte gebeurde er vrij weinig. Hij vroeg me waar GTA geinstalleerd stond, ik klikte op oke en verder niks. HE-LE-MAAL NIKS. Ik dus maar CTRL ALT DEL en bij processen samp.exe sluiten, wou niet weg! Verdorie, dan maar afmelden en aanmelden, wou ook al niet! Niks wou meer! Het was dat ik mijn computer analoog kan herstarten anders was ik helemaal radeloos. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb zelf het idee dat het er aan ligt dat het iets van PC tot PC is, ik heb het namelijk ook als ik Azureus ofzo wil opstarten. Much respect voor degene die mij eruit helpt. EDIT: Sowwie moest in SAMP Help forum gedeelte.. Bewerkt: 27 oktober 2008 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Als je multiplayer over internet gaat doen, zou ik downloadprogramma's als Azureus wel afsluiten. Maar ik denk eerder dat je probleem bij San Andreas ligt. Heb je je SA namelijk wel gepatched? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet je een V2 van SA patchen naar V1 om SA:MP te kunnen gebruiken. Meer informatie daar over kan je hier vinden. Waarschijnlijk zal je SA:MP wel even opnieuw moeten installeren, maar dat lijkt me geen probleem. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Azureus enzovoort heb ik allemaal al weggedondert, ik zal wel even dat downgraden checken Reageren
The Wizard Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Als je v2 hebt van San Andreas moet je die zowiezo downgraden anders wil sa mp niet Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Heb hem net gedowngraded, werkt nog steeds niet. Zal wel even SAMP herinstalleren, anders weet ik het ook neit meer.. EDIT: Probeer ik SAMP te verwijderen, zegt ie dat het in gebruik is.. ER is iets goed mis met mijn pc Ik formatteer dat kreng wel Bewerkt: 27 oktober 2008 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Opnieuw opstarten kan in zo'n geval al helpen. Of kijk met Ctrl + Shift + Esc onder het tabblad Processen en beëindig samp.exe of gta-sa.exe (o.i.d.). Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Heb hem net gedowngraded, werkt nog steeds niet. Zal wel even SAMP herinstalleren, anders weet ik het ook neit meer..EDIT: Probeer ik SAMP te verwijderen, zegt ie dat het in gebruik is.. ER is iets goed mis met mijn pc Ik formatteer dat kreng wel Schrijfcontrole, en defragmentatie er achteraan gooien... Helemaal opschonen die pc van je, althans de harde schijf. SA herinstalleren, dan zou hij het gewoon normaal moeten doen. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) XP Opnieuw geinstalleerd, moet ik dan nu ook nog schijfcontrole doen? Ik zal wel even testen of ie zo ook wil. ------------------------------- EDIT: HOPPAAAA! Bewerkt: 28 oktober 2008 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.