_Night-Men_ Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) wat heb je nodig om vice city te modden? en hoe moet het? ik wil 3 nieuwe motors er in zetten (in het spel)maar misschien ook wel een ultimate mod Bewerkt: 27 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Wil je je eigen mods maken of alleen een gedownloade erin zetten? In dat geval moet je IMGTool downloaden en in de readme kijken welk voertuig je mod moet vervangen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Het beste kun je Vice City modden met de IMG Tool, zo weet je zeker dat het goed gaat en dat het je eigen schuld is als het fout gaat. Installers willen namelijk vaak problemen geven. IMG Tool kun je >>hier<< downloaden, en een handleiding om te modden met IMG Tool vind je >>hier<<. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) ik heb een probleem,als ik het bestand sanchez.txd en .dff wil verwijderen komt dit er te staan: er staat: Dir file error! It might be in use.. exiting.... wat heb ik fout gedaan? Bewerkt: 28 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Heb je gta3.img wel van alleen lezen af? En die bestanden die je er in zet ook? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 als ik die map aanvink op alleen lezen,en als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk,dan staat hij niet meer aangevinkt. hoe kan dat Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 als ik die map aanvink op alleen lezen,en als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk,dan staat hij niet meer aangevinkt. hoe kan dat Hij moet juist uitgevinkt zijn Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) oeps had het verkeert gelezen.sorry Bewerkt: 28 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) als ik op commands en daarna ad druk en ik voer het bestand in komt er te staan:file acces denied. wat is er fout gegaan? Bewerkt: 28 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Ten Eerste: Waarom doe je delete file en dan add? Je kan beter "replace" doen, of je het archief niet te rebuilden En wat hij de hele tijd zegt is dat je San Andreas map (GTA3.img vooral ) In gebruik is. Sluit alles wat ermee te maken kan hebben. (Ook Daemon Tools ) Bewerkt: 28 oktober 2008 door Beagle Reageren
iefen Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 ikzelf vind dirmanager beter maar de 1e stap moet je NIET volgen, dat kan tot nare gevolgen leiden (crashing!) http://www.jvtdesign.net/ideal_vc/instal_dff_txd.php Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Oke, dus je bent geholpen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 nee werkt nog niet en ik heb het over gta vice city Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Weet weten onlangs wel dat het over VC gaat, maar wat is de foutmelding of wat werkt er dan niet? Je wilde toch een paar mods in je VC zetten? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) als ik commands->add doe om de mod toe te voegen(ik heb de .dff en de .txd al verwijdert van de normale motor)komt er te staan: file acces denied en dan reageert img tool niet meer en ik wil inderdaad mods in vice city zetten maar dat wil niet Bewerkt: 29 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.