Jump to content

gta vice city modden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat heb je nodig om vice city te modden? en hoe moet het? ik wil 3 nieuwe motors er in zetten (in het spel)maar misschien ook wel een ultimate mod

Bewerkt: door gta fan1
Geplaatst:

Wil je je eigen mods maken of alleen een gedownloade erin zetten? In dat geval moet je IMGTool downloaden en in de readme kijken welk voertuig je mod moet vervangen.

Geplaatst:

Het beste kun je Vice City modden met de IMG Tool, zo weet je zeker dat het goed gaat en dat het je eigen schuld is als het fout gaat. Installers willen namelijk vaak problemen geven. ;)

IMG Tool kun je >>hier<< downloaden, en een handleiding om te modden met IMG Tool vind je >>hier<<. :tu:

ik heb een probleem,als ik het bestand sanchez.txd en .dff wil verwijderen komt dit er te staan:

gtamoddingkn7.th.pngthpix.gif

er staat: Dir file error! It might be in use.. exiting....

wat heb ik fout gedaan?

Geplaatst:

als ik die map aanvink op alleen lezen,en als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk,dan staat hij niet meer aangevinkt. hoe kan dat

Geplaatst:
als ik die map aanvink op alleen lezen,en als ik dan nog een keer bij eigenschappen kijk,dan staat hij niet meer aangevinkt. hoe kan dat

Hij moet juist uitgevinkt zijn :7

als ik op commands en daarna ad druk en ik voer het bestand in komt er te staan:file acces denied. wat is er fout gegaan?

Ten Eerste: Waarom doe je delete file en dan add? Je kan beter "replace" doen, of je het archief niet te rebuilden ;) En wat hij de hele tijd zegt is dat je San Andreas map (GTA3.img vooral :puh: ) In gebruik is. Sluit alles wat ermee te maken kan hebben. (Ook Daemon Tools :puh: )

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Weet weten onlangs wel dat het over VC gaat, maar wat is de foutmelding of wat werkt er dan niet? Je wilde toch een paar mods in je VC zetten?

als ik commands->add doe om de mod toe te voegen(ik heb de .dff en de .txd al verwijdert van de normale motor)komt er te staan: file acces denied en dan reageert img tool niet meer en ik wil inderdaad mods in vice city zetten maar dat wil niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...