Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Heb je wel toestemming om dingen te veranderen? Ik bedoel of je admin bent van je computer? Heb je de rechten? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 hoezo? wij hebben maar 1 computer waar we alles op doen en waar internet op zit maar van mijn vader mag het wel en die is de baas over de computer. dus met een woord: het mag wel Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Maar ik bedoel niet wie de baas is op je computer Ik bedoel, hebben jullie meerdere accounts op de computer? Of zit je op account die alle rechten heeft, die dus admin is van de computer. Vraag het anders maar even na. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Je moet niet eerst op ''add'' klikken, zodat je ze toevoegd. Je meot éérst de oude bestanden verwijderen of vervangen door de nieuwe. Dat kan door de commands ''Delete'' (verwijderen) en ''Replace'' (vervangen). Veel succes! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) add lukt nog niet maar nu probeer ik replace en dan staat er: file is too big to replace 'sanchez.dff' en wil het nog niet Bewerkt: 29 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 We weten niet echt veel van die "dirmanager" af, dus zal niet snel geholpen worden met die foutmeldingen.... Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 maae dit doe ik met img tool hoor Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 -ik doe het met img tool -het probleem is dat als ik met de rechter muisknop op het bestand druk en dan replace doe zodat hij het bestand vervangt door het bestand van de mod dat hij dan zegt : file is too big to replace 'sanchez.dff' dat betekent zeker dat het mod bestand te groot is om het andere bestand te vervangen? ik heb nu een mod in het spel die wel wou. -ik heb nu 10 ofzo gedownload en 1 daarvan kon hem vervangen. wie kan me nou helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Het is een probleem die niet veel voorkomt, niemand weet er eigenlijk antwoord op. Weet je wel zeker dat het Vice City mods zijn? En, gebruik de Edit-knop ipv dubbelposten. Bewerkt: 30 oktober 2008 door Beagle Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) wat is de EDIT knop? domme vraag maar ach je kunt ook niet alles weten. maar ik weet zeker dat het mods voor vice city zijn ok bedankt Bewerkt: 31 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 De ''Edit-knop'' bevindt zich rechtsonder je eigen posts. Klik daarop en je kunt kiezen uit snel bewerken of volledig bewerken. Snel bewerken moet je gebruiken om snel een tekst te typen. Volledig bewerken krijg je de BB codes etc. erbij, net zoals je gewoon post en kun je je eigen tekst veranderen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik heb vc opnieuw geinstalleerd omdat hij steeds vast liep en nu is die mod die er in stond er ook weer uit het spel en nu probeer ik hem te replacen maar dan komt er weer te staan : file acces denied. ik word er ***** zat van dat het steeds niet wil weet niemand een oplossing? zijn er ook niet meer mensen die dit ook hebben? Reageren
Beagle Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Blijkbaar is er niemand die VC heeft én dit probleem heeft. Ik denk dat je het van je af moet zetten.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.