arie_b. Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Heb je ook car mods voor de ps2? Ik heb op youtube allemaal filmpjes gezien over ferrari's en bmw m5 maar kan dat ook op de ps2?
Zaahed Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Volgensmij dat is niet echt. Ik heb wel is gezien. Iets met armax ofzo. Maar sommige zijn nep.
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) >Klik.< Je kan modden op je PS2, maar dan moet je je PS2 ombouwen. En dat is illigaal. Je kan ook nog langs andere wegen modden op je PS2, maar het zijn allemaal illigale wegen en daar mogen we je niet mee helpen op het forum. Tevens is modden op de PS2 af te raden, aangezien je je Disc/Console kunt beschadigen. Bewerkt: 27 oktober 2008 door MegaPilot
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Voor maar weinig geld (zo tussen de €10 en €15) heb je al een v2.0 PC versie van het spel, daarna even 'modable' maken m.b.v. de zogenaamde 'downgrader' en je kan naar hartelust modificaties installeren en dát is niet illegaal. [meer informatie]
arie_b. Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Maar waarom is het ombouwen van een ps2 dan illegaal? Je doet er toch verder niemand last mee ofzo
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Maar waarom is het ombouwen van een ps2 dan illegaal?Je doet er toch verder niemand last mee ofzo To be accepted or not to be accepted. That's the question. Nu serieus. Het is illigaal, of je 't nou leuk vindt of niet. Wil je je PS2 ombouwen, dan zijn er tal van risico's(Je Console kan onherstelbaar beschadigd worden!), oh en by the way: Wij helpen hier op het forum niet met Warez. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Bewerkt: 27 oktober 2008 door MegaPilot
Donwell Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik dacht dat je met een 'gekraakte' console ook illegale kopietjes kunt afspelen, terwijl een originele console dit als het ware blokkeert. Dat is volgens mij ook één van de voornaamste redenen waarom hierbij niet wordt geholpen, correct me if I'm wrong.
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik dacht dat je met een 'gekraakte' console ook illegale kopietjes kunt afspelen, terwijl een originele console dit als het ware blokkeert. Dat is volgens mij ook één van de voornaamste redenen waarom hierbij niet wordt geholpen, correct me if I'm wrong. Dat zou ik niet weten. Als je op het moederbord van een PS1/2 een bepaalde chip installleert, dan kun je illigale kopietjes afspelen. Maar ik denk niet dat zo'n chip dient om te modden. Overigens: Als je een chip installeert op je PS1/2, dan heb je geen garantie meer op je Console!
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Het is mogenlijk SA te modden op de ps2 zonder hem om te bouwen. SA dvdtje in je pc, cd-image fil eopenen met ISObuster of 120% Alcohol, met IMGtool de .dff en .txd files modden, handling vervangen, weer tot .iso converten, op een dvdtje branden en dan Disk Swampen op je ps2. Dit is volkomen legaal aangezien je alleen kan diskswampen met een originele dvd/cd!
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Het is mogenlijk SA te modden op de ps2 zonder hem om te bouwen. SA dvdtje in je pc, cd-image fil eopenen met ISObuster of 120% Alcohol, met IMGtool de .dff en .txd files modden, handling vervangen, weer tot .iso converten, op een dvdtje branden en dan Disk Swampen op je ps2. Dit is volkomen legaal aangezien je alleen kan diskswampen met een originele dvd/cd! Nou, je kopieëert je game, dit is illigaal hoor. En trouwens, je hebt het risico dat je je spel beschadigd hebt. Waarom modden? San Andreas is al zo mooi op zich.
Sjorszzz Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Het is mogenlijk SA te modden op de ps2 zonder hem om te bouwen. SA dvdtje in je pc, cd-image fil eopenen met ISObuster of 120% Alcohol, met IMGtool de .dff en .txd files modden, handling vervangen, weer tot .iso converten, op een dvdtje branden en dan Disk Swampen op je ps2. Dit is volkomen legaal aangezien je alleen kan diskswampen met een originele dvd/cd! Nou, je kopieëert je game, dit is illigaal hoor. En trouwens, je hebt het risico dat je je spel beschadigd hebt. Waarom modden? San Andreas is al zo mooi op zich. De grootste onzin die ik hier op het forum heb gelezen!!! Want je game kopieren is volkomen legaal. Zolang je het maar bij eigen gebruik houd! Het versprijden van gebrande games en daar geld mee verdienen is illegaal. Zolang het allemaal voor eigen gebruik is is het volkomen legaal. Dit geld precies het zelfde als je ps2 ombouwen zodat hij gebrande games kan lezen. Zolang het maar voor eigengebruik is!
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) De grootste onzin die ik hier op het forum heb gelezen!!!Want je game kopieren is volkomen legaal. Zolang je het maar bij eigen gebruik houd! Het versprijden van gebrande games en daar geld mee verdienen is illegaal. Zolang het allemaal voor eigen gebruik is is het volkomen legaal. Dit geld precies het zelfde als je ps2 ombouwen zodat hij gebrande games kan lezen. Zolang het maar voor eigengebruik is! Op zich heb je wel gelijk maar het is een beetje een bump, snap je In ieder geval, kopiëren mag, want je kunt aantonen dat je de originele CD/DVD nog hebt. Als je het gaat verspreiden ben je illegaal bezig omdat degene aan wie je het geeft, waarschijnlijk geen originele DVD heeft en dus kost het de makers van GTASA geld. Bewerkt: 17 november 2008 door MartyCeha
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Het ombouwen van een PS2 is illegaal, of dit nu wel of niet voor legale doeleinden wordt gebruikt. Illegale praktijken worden verder niet op dit forum besproken. : maakt een einde aan deze discussie.
Recommended Posts