arie_b. Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je moet een paar missies voor Zero doen, ik weet dat dat niet voor het verhaal hoeft. Maar wat heb je eraan als je al die missies voor hem doet? Krijg je dan iets ofzo. Kan iemand mij vertellen wat er dan gebeurt als je die missies haalt? thanks arie Reageren
Zaahed Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je moet een paar missies voor Zero doen, ik weet dat dat niet voor het verhaal hoeft.Maar wat heb je eraan als je al die missies voor hem doet? Krijg je dan iets ofzo. Kan iemand mij vertellen wat er dan gebeurt als je die missies haalt? thanks arie Dat is speciaal voor de 100%. En je krijgt bevoorbeeld beloningen ervoor. Zoals geld en een asset bij zijn winkel en zo. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je wint de beloningen die aan de missies zijn verbonden. De missies tellen ook mee voor de 100 %. Ze tellen echter niet mee om de Storyline te voltooien. Meer info over z'n missies: Air Raid. Supply Lines. New Model Army. Meer info over Zero. En meer info over Zero's RC Shop. Reageren
arie_b. Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ja, maar wat voor een beloningen krijg je dan precies? (behalve geld en een asset) Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Meer krijg je niet. Je krijgt alleen wat procenten voor de 100%. Deze missies hoef je niet te doen voor de storyline. Dus je kan gewoon verder met je spel. Volgens mij tellen de missies wel mee voor de 100% (?) Missie Beloning Air raid $3.000,= Supply Lines $5.000,= New Model Army $7.000,= Alle missies van Zero Asset van maximaal $5.000,= Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 En een beloning dat er paar procent bij komt van hoeveel procent je de game volledig hebt uitgespeelt. Reageren
Houstyn Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Heel irritant.. ik kan de 3e missie van Zero maar niet uitspelen. Als ik die heb heb ik denk ik het spel uitgespeeld. Help please? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Heel irritant.. ik kan de 3e missie van Zero maar niet uitspelen. Als ik die heb heb ik denk ik het spel uitgespeeld. Help please? Welkom op het forum! Je bedoelt de missie 'New Model Army.'Vele leden hebben veel problemen met deze missie. Nochtans is deze missie niet zo moeilijk. Deze missie speelt zich af in RC Battleground. Het is de bedoeling dat Zero's RC Bandit veilig en wel tot aan de overkant van het Battleground geraakt. Je moet bruggen maken, RC Tiger's vernietigen, vaten opnemen en ergens anders neerdroppen zodat je RC Bandit door kan rijden. Berkley legt de vaten op het Battleground door gebruik te maken van z'n RC Raider. Je bestuurt je magneet door middel van de 'schiet'-knop. Op PS2 is dit 'rondje', op de Xbox is dit 'B', en op de PC is dit standaard Linkermuisknop of Linker Ctrl of 0 (numpad). Dit is een heel erg leuke missie, ik heb er veel plezier aan beleeft. Als de missie je echt niet lukt, dan kun je hier een savegame-aanvraag plaatsen. Lees wel even de regels door van het aanvragen van een missie. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.