ThombeeR Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2004 ik heb met de IMG Tool de mod Gta Vc Reborn Part 1 op mn pc gezet..dat doet het...dan start ik gta op en dan doe ik start new game en dan gaat ie laden en dan loopt ie vast...dan krijg ik deze foutmelding... unhandled exception: c0000005 At address: 0048ad71 wat kan ik doen om er voor te zorge dat ik die foutmelding niet meer krijg en het spel kan spele?? help me aub?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 Ja! Dat heb ik ook! Plz help ons ff :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 27 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2004 Ja! Dat heb ik ook! Plz help ons ff :huh: goed de readme lezen en alles goed instaleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Dat is geen goed antwoord. Ik installeer alles prima, maar er komt gewoon een Unhandeld Exception. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
judoka27 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 hoi ik had het probleem ook een paar keer , maar volgensmij ben ik er achter gekomen hoe dat komt ik heb namelijk GTA 3 auto ´s geinsteleerd in vice city en dat gaat volgensmij niet helemaal voor zover ik weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.