Erulezz Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Best goed idee Alleen dan moet ik ff kijken hoe het zit met het dataverkeer : Monthly Limit: 5120.0 Last Month: 521.0 This Month: 1465.9 Anderhalve gig in drie dagen :lol: :unsure: Reageren
Synchro Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 maar gij hebt zo filmpjes gamaakt stuk voor stuk hoe kan jij die aaan alkaar plakken :unsure: Reageren
Erulezz Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Heb je ooit is met Movie maker gewerkt? Daarmee en ook met andere programma's kun je het aan elkaar plakken.... Reageren
Synchro Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 ja dat werk ik mee maar als ik dat wil opslaan dan is dat bestand in movie maker bestand kan iemand mijn helpen Reageren
Erulezz Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Je moet onder het kopje "Film afwerken" Oslaan op deze computer drukken... Reageren
Synchro Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 dank je mag ik hier ook een film plaatsen hoe moet dat eigelijk op de post plaatsen zo een film Reageren
Erulezz Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 je moet het op je eigen webserver zetten ( gratis : www.lycos.nl ) en anders betaald , net zoals ik... Op je kunt het naar Joriz sturen ... Reageren
Erulezz Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Heb nu alles op Rapidshare gehost , want dit is mijn dataverkeer in 6 dagen : Monthly Limit: 5120.0 Last Month: 521.0 This Month: 3104.8 Reageren
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Jammer, ik kan alleen Firstmovie kijken, de rest doetdieniet. Even beoordeling. Firstmovie: mooi filmpje wat inhoud betreft, maar niet op gtagames.nl plaatsen, er zijn veel te veel modificaties aanwezig. Filmpjes kun je beter zónder mods plaatsen. Cijfer= 7,3 Reageren
Erulezz Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Wat zegt hij? Want dan probeer ik het opnieuw. Reageren
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik krijg dit, (dit kreeg ik toen ik een SA-filmpje probeerde te downloaden. You have requested the file Stuntel_film.wmv (14604166 Bytes). This file has been downloaded 57 times already.IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account! We are really sorry, but you have downloaded 13716 KB in one hour. In order to finance this webspace, downloads just HAVE to be limited for free-users. This file would exceed your download-limit. Please wait or support us by getting a PREMIUM-Account. It is just a one-time fee and you will have access instantly. If you did not download anything at all and you still get this message, you are using a (transparent) proxy-server. Please see our FAQ. Reageren
Erulezz Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Ja ff een uurtje w8ten en dan lukt het weer. <_< Ik heb ze (nog) een keer naar Joriz gestuurt , die zet ze dan waarschijnlijk op de site en dan heb ik nergens meer last van EDIT// Joriz heeft geantwoord , en omdat er een link naar mijn site invoorkomt plaatst hij hem niet. <_< Bewerkt: 7 april 2005 door Erulezz Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 met welke fraps heb je dit opgenomen ?? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 links doen het niet upload ze opnieuw ik wil ze zien! Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 dat komt omdat het op 3 Apr 2005, 10:10:34 is gezet al een jaar oud ik zou ze ook wel willen zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.