Wollongong Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo, probleem met Denise Robertson. Ik parkeer m'n auto, bel aan en denise komt naar buiten. Hoe mooier de auto, des te enthousiaster ze is. Goed. Eten? Ja, ok. Dus ik wil instappen, maar nog voor ze in de auto zit heb ik "d'r benen al aan elkaar verveeld". Ik had verzonnen dat we maar naar the green bottles moeten, maar als ze al genoeg van me heeft voor we uberhaupt weg zijn, hoe moet ik d'r dan happy krijgen? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Oké, haal een mooie auto. Rijd naar Denise, dan stapt ze in, en dan rijd je naar een chique restaurant of bar. Dan zal ze daar plezier hebben, breng je haar naar een Fastfood Restaurant dan word ze niet blij! Succes! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Oké, haal een mooie auto. Rijd naar Denise, dan stapt ze in, en dan rijd je naar een chique restaurant of bar. Dan zal ze daar plezier hebben, breng je haar naar een Fastfood Restaurant dan word ze niet blij! Succes! Denise vindt het juist leuk als je naar een Fastfood restaurant gaat! Er staat er eentje niet ver van haar huis. Ze houdt juist NIET van chique restaurants. Verdere info over Denise Robinson. Bewerkt: 28 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Donwell Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Oké, haal een mooie auto. Rijd naar Denise, dan stapt ze in, en dan rijd je naar een chique restaurant of bar. Dan zal ze daar plezier hebben, breng je haar naar een Fastfood Restaurant dan word ze niet blij! Succes! Helaas kan ze niet eens blij worden, omdat ze gelijk al moe is. Daarnaast houdtze , inderdaad, vooral van fastfood restaurants of van een bar. Wat je kunt proberen is om met auto en al in de marker te stappen. Als het goed is stapt ze gelijk in en kun je gelijk wegrijden, dan is het alleen nog maar hopen dat ze niet moe is zodra ze uitstapt. Heb je dit probleem overigens ook op andere savegames, of alleen op je huidige? Bewerkt: 28 oktober 2008 door Donwell Reageren
Wollongong Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Oké, haal een mooie auto. Rijd naar Denise, dan stapt ze in, en dan rijd je naar een chique restaurant of bar. Dan zal ze daar plezier hebben, breng je haar naar een Fastfood Restaurant dan word ze niet blij! Succes! Helaas kan ze niet eens blij worden, omdat ze gelijk al moe is. Daarnaast houdtze , inderdaad, vooral van fastfood restaurants of van een bar. Wat je kunt proberen is om met auto en al in de marker te stappen. Als het goed is stapt ze gelijk in en kun je gelijk wegrijden, dan is het alleen nog maar hopen dat ze niet moe is zodra ze uitstapt. Heb je dit probleem overigens ook op andere savegames, of alleen op je huidige? tja, dat is een poging, maar dan springt ze er vanzelf af. En ja, ik heb dit in meerdere savegames Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo,probleem met Denise Robertson. Ik parkeer m'n auto, bel aan en denise komt naar buiten. Hoe mooier de auto, des te enthousiaster ze is. Goed. Eten? Ja, ok. Dus ik wil instappen, maar nog voor ze in de auto zit heb ik "d'r benen al aan elkaar verveeld". Ik had verzonnen dat we maar naar the green bottles moeten, maar als ze al genoeg van me heeft voor we uberhaupt weg zijn, hoe moet ik d'r dan happy krijgen? Heb je alle oysters al? Zo niet ga die dan eerst verzamelen en probeer dan weer een date met mevr. Robinson. En anders ... misschien een bug? Reageren
Wollongong Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Heb je alle oysters al? Zo niet ga die dan eerst verzamelen en probeer dan weer een date met mevr. Robinson. En anders ... misschien een bug? Ik heb het spel net een week, en mijn eerste oyster pas gevonden. Enne, net eindelijk een succesvolle date.. en toevallig ook eindelijk geslaagd om een bos bloemen te geven, waarschijnlijk was dat het verschil Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb het spel net een week, en mijn eerste oyster pas gevonden.Enne, net eindelijk een succesvolle date.. en toevallig ook eindelijk geslaagd om een bos bloemen te geven, waarschijnlijk was dat het verschil Over het algemeen vond ik het daten in het begin wel grappig, later irritant. Het enige pluspunt van Denise als vriendin vind ik het Pimp Suit die je krijgt bij 100% ... daarna stuur ik haar altijd naar de eeuwige jachtvelden. :$ Andere vriendinnen hebben beloningen waar je wel wat aan hebt (behoudt van wapens en geld bij 'wasted' en 'busted'). Maar ik raad je aan pas serieus te gaan daten als je alle oysters hebt, gezien de voordelen van de oysters. [meer informatie] En een cadeau geven tijdens een date levert maar 1% per cadeau op en ook niet elke vriendin is daar 'gevoelig' voor. Bij Denise ben ik er achter gekomen dat ik haar per date 3 cadeaus kon geven (+3%): eerst (voor haar deur) een dildo uit het politiebureau en tijdens de date zelf 2 boeketten die in de buurt liggen. Succes verder en dat de koffie mag smaken . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag die hier eigenlijk wel past. Hoe geef je bijvoorbeeld bloemen aan een vriendin? Bewerkt: 28 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb een vraag die hier eigenlijk wel past. Hoe geef je bijvoorbeeld bloemen aan een vriendin?Op WikiGTA (en in het boekje van het spel) staat dit beschreven als 'Actie uitvoeren', dit is een algemene term voor meerdere mogelijkheden. Zoals: het geven van een cadeau (eerst het cadeau selecteren), maar ook als je een homie een foto van CJ wil laten maken (met een camera geselecteerd).PC: [Tab] PS2: Xbox: PS: Tijdens een date wordt dit dacht ik ook on-screen uitgelegd, met dezelfde toets kan ook een kusje gegeven worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Op WikiGTA (en in het boekje van het spel) staat dit beschreven als 'Actie uitvoeren', dit is een algemene term voor meerdere mogelijkheden. Zoals: het geven van een cadeau (eerst het cadeau selecteren), maar ook als je een homie een foto van CJ wil laten maken (met een camera geselecteerd).PC: [Tab] PS2: Xbox: PS: Tijdens een date wordt dit dacht ik ook on-screen uitgelegd, met dezelfde toets kan ook een kusje gegeven worden. Thanks! Morgen krijgt ze haar eerste boeket! Daarna de 'zwaardere' dingen. Reageren
Wollongong Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Vreemd...nu ging het een tijdje toe, en nou begint ze weer te miepen... hebben die vrouwen in GTA soms last van maandelijkse ongemakken ofzo?? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Vreemd...nu ging het een tijdje toe, en nou begint ze weer te miepen...hebben die vrouwen in GTA soms last van maandelijkse ongemakken ofzo?? Sommige vriendinnnen stellen een Dildo/Vibrator niet op prijs in het begin van jullie relatie. Maar als de vriendin al s*ks wil, dan zal ze de Dildo/Vibrator wel accepteren. Dit is niet altijd zo. Info over de vriendinnen. Reageren
Wollongong Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Sommige vriendinnnen stellen een Dildo/Vibrator niet op prijs in het begin van jullie relatie. Maar als de vriendin al s*ks wil, dan zal ze de Dildo/Vibrator wel accepteren. Dit is niet altijd zo.Info over de vriendinnen. Ik ben het braaf bij bloemen gaan houden... vreemd genoeg werkt het nu wel... zou ergens in de reboot moeten zirttnen of zo Reageren
growler Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Meestal geef ik in het allereerste begin geen cadeautjes. Als de relatie iets verder is, geef ik bloemen en als ze echt seks en alles hebben dan pas komt er een dildo/vibrator bij kijken. Overigens vindt niet elke vriendin een dildo even leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.