Slangalborno Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 eem.. ik wil ff kijek hoe het werkt. ik wou ff een mod van de site pakken voor GTA sa. maar ik weet niet waat ik hem neer moet zetten om het is het spel te krijgen schaam me we dood voor, ben net aangemelt op de site en nu al in de problemen graag een beetje hulp gr René Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Allereerst moeten we natuurlijk weten op wat voor'n console jij gta sa speelt, je kan alleen op de PC modden. Daarbij moeten we weten wat voor mod het is want er zijn verschillende ( auto's, wapens, gebouwen etc ) als je sa op de pc speelt kan je wel modden, alleen dan ligt het eraan wat voor een versie jij hebt. Je kan als je GTA SA opstart rechtsonderin zien wat voor een versie je hebt, als er V2 staat moet je even deze patch downloaden en het in je SA directory zetten ( hoeft niet persee ) hiermee downgrade je jouw sa van versie 2 naar versie 1. Nu moeten we dus eventjes weten wat voor een mod het is. één van de grootste mod programma's zijn SAMI ( Sanandreas mod installer ) en IMG-Tool. Meer informatie over IMG-Tool - tutorial IMG-Tool Meer informatie over SAMI - tutorial - SAMI Bewerkt: 28 oktober 2008 door GekkieJ01 Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Wat Gekkie zegt moeten we eerst weten welke mod je hebt, dan moet je zeker weten dat je niet V2 hebt. Dan kunnen we je verder helpen. En schaam je niet, deze vraag komt het meest voor in het hele forum @GekkieJ01: Adviseer SAMI alsjeblieft NIET, iedereen krijgt er altijd problemen mee. Reageren
Slangalborno Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 eey thx. ik speel het indderdaar op de pc. ik heb gta sa 3x op gestard om te kijke maar er staad geen versie bij. vedder is het een auto, een nederlandse politiciewagen. het is ook een RAR. bestand moet ik dat eerst uit pakken ??? nogmaals bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Als er geen versie bij staat is het een goede versie. Je moet het rar archief uitpakken. Dan zie je een poliewagen.dff en politiewagen.txd. Open IMGTool en druk F2 en typ dan dezelfde naam in als je mod auto. Dan rechtsklik > Replace en verplaats het met de dff of txd (Ligt eraan welk model je hebt). Dan nog een keer zoeken (F3) en die verplaatsen (replace) met de dff of txd (ligt eraan welk ding je hebt) Klaar! Reageren
CjThaBest Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Als er geen versie bij staat is het een goede versie. Je moet het rar archief uitpakken. Dan zie je een poliewagen.dff en politiewagen.txd. Open IMGTool en druk F2 en typ dan dezelfde naam in als je mod auto. Dan rechtsklik > Replace en verplaats het met de dff of txd (Ligt eraan welk model je hebt). Dan nog een keer zoeken (F3) en die verplaatsen (replace) met de dff of txd (ligt eraan welk ding je hebt) Klaar! Het kan ook via SAMI, maar die nlpolitiewagen vind ik geen aanraarder (er blijft een mens altijd achterin zitten) Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Het kan met SAMI maar hoeveel topics je wel krijgt dat dat niet lukt, of niet weg wil, niet werkt etc etc, daar word je niet blij van, zeker niet als je mensen op dit forum wil helpen, de heletijd gezeik over dat SAMI Reageren
CjThaBest Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Het kan met SAMI maar hoeveel topics je wel krijgt dat dat niet lukt, of niet weg wil, niet werkt etc etc, daar word je niet blij van, zeker niet als je mensen op dit forum wil helpen, de heletijd gezeik over dat SAMI Da's wel waar , maar ik was eerst ook mijn banshee kwijd: teruggekregen met SAMI (houw er maar mee op over SAMI Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ja idd, laten we zeggen: Als het woord SAMI in je post voor komt krijg je een warn van 20% Gaat nu in Reageren
Slangalborno Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 okey thx jonges, ik ga het proberen en als jhet nogneit lukt dan horen jullei het wel maar ga er van uit dat het wel lukt Reageren
Slangalborno Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 eem nu moet ik het vervangen voor een ander politici car.. maar hoe heet die in de img tool :S kan hem niet vinden tussen die 16000 voor werpen :s Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 1. Nt dbblpstn. Hehe, eerste keer dat ik deze hoor Je moet kijken naar de mod welke namen de dff + txd hebben. Iets van copcarla.dff of zo iets, ligt aan welke regio de auto is, dus kijk naar de mod. Dan in IMGTool druk je op F2, dan typ je dezelfde naam in als de mod zonder .dff of .txd. Dan vind hij de goede. Dan druk je op replace (rechtsklik) en selecteer je de goede dff of txd. Druk dan op F3, dan heb je de txd waarschijnlijk. Weer replace en zoek de goede mod txd. Veel succes Reageren
Slangalborno Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ait geonden en ge replast nu nog ff testen en het gamen kan beginnen thx Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ait geonden en ge replast nu nog ff testen en het gamen kan beginnen thx ooooww... Je mag niet over IMGTool plassen... Veel plezier Reageren
Slangalborno Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 hij is stoer hij is goed hij is zo als hij wezen moet . thx zonde jullei was het niet gelukt. nog meer proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.