Klus Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb alle eilanden open enzo maar hoe krijg je in hemelsnaam die Comedy Club open? Moet dit bij een missie, ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb alle eilanden open enzo maar hoe krijg je in hemelsnaam die Comedy Club open? Moet dit bij een missie, ofzo? Je kan er niet in zoals bij de cabaret op het eerste eiland. Maar ik denk dat er wel ergens zo een geel driehoekje moet zijn. Maar je kan er zeker met vrienden naartoe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Waarschijnlijk bedoel je Split Sides? Klik. Hier kan je volgens mij alleen maar naar binnen als je uitgaat met een vriend of vriendin. Je kunt de shows ook op je televisie kijken, ik weet alleen niet precies welke dag en tijdstip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lil-Jacob Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Als ik 1 ding haat van GTA, dan is het die foute comedy club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vesa Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 die comedy club is wel grappig. en je hebt meteen tijd om wat eten te pakken tijdens dat filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 Waarschijnlijk bedoel je Split Sides?Klik. Hier kan je volgens mij alleen maar naar binnen als je uitgaat met een vriend of vriendin. Je kunt de shows ook op je televisie kijken, ik weet alleen niet precies welke dag en tijdstip Je kan ook alleen naar binnen. Ik vind het wel leuk, maar soms is de humor zo Amerikaans droog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwyane Wade Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 die comedy club is wel grappig.en je hebt meteen tijd om wat eten te pakken tijdens dat filmpje Als je op het centrale gedeelte van je controller kijkt, zal je een driehoekvormige knop zien met daarboven 'start'. Wanneer men daarop klikt tijdens het spelen gaat het spel in pauze. Kan je ook wat te eten halen+drinken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 Als ik 1 ding haat van GTA, dan is het die foute comedy club die vind ik juist leuk ook al heb ik alleen die ene gezien van Ricky Gervaise als hij over dikke mensen praat maar alsnog xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik snap eigenlijk niks van de humor van split sides. Ik spoel het altijd door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 Split Sides is echt vet. Katt Williams is echt goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.