Jump to content

Kan ik de vrachtwagens


Jeffrey122

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik heb is gehoord dat het mogelijk is om een vrachtwagen te koppelen aan een oplegger (zo'n aanhang wagen) maar nu is mijn vraag: Is dit waar? Of is dit gelogen?

Bedankt,

Jeffrey!

Kort maar krachtig: nee. Die mogelijkheid zit niet in GTA IV, net als ontelbaar veel andere..

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

enhoe dat kan

Je parkeerd je Trucker voor een oplegger, ertegenaan. Stap uit loop naar de achterkant, spring op de achterkant van de oplegger en ga dan 2 keer springen, nu floept hij in het gat. je kunt dan rijden, of weggaan

Link to comment
Delen op andere websites

enhoe dat kan

Je parkeerd je Trucker voor een oplegger, ertegenaan. Stap uit loop naar de achterkant, spring op de achterkant van de oplegger en ga dan 2 keer springen, nu floept hij in het gat. je kunt dan rijden, of weggaan

Mnnh, dat wist ik nog niet...

Link to comment
Delen op andere websites

enhoe dat kan

Je parkeerd je Trucker voor een oplegger, ertegenaan. Stap uit loop naar de achterkant, spring op de achterkant van de oplegger en ga dan 2 keer springen, nu floept hij in het gat. je kunt dan rijden, of weggaan

Mnnh, dat wist ik nog niet...

Volgens mij vertelt lil jacob gewoon complete onzin want je kan een phantom ( zo heet de vracht auto ingame )

Niet aan een trailer koppelen ik heb z,n stapen ook al geprobeert maar het werkte niet en ik porbeerde het 8 keer ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

enhoe dat kan

Je parkeerd je Trucker voor een oplegger, ertegenaan. Stap uit loop naar de achterkant, spring op de achterkant van de oplegger en ga dan 2 keer springen, nu floept hij in het gat. je kunt dan rijden, of weggaan

gast, hoe the fack wil jij dat doen?

1. de truck kan niet onder de gat, dus hoe hij er opeens in floept lijkt me heel onlogisch

2. dan heb je nog steeds de hek eronderaan waarmee hij staat

3. de oplegger beweegt niet als je er tegen aanrijd ofzo, als hij dan opeens wel beweegt lijkt me onwaarschijnlijk

4. de wagen Trucker bestaat niet in IV :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik neem aan dat de gameplay op de pc wel verandert.. zou het kunnen dat het daar wel kan?

en vindt het wel raar dat het niet kan terwijl het in San Andreas wel kan.. of willen ze onderscheid maken tussen SA en IV

Link to comment
Delen op andere websites

ik neem aan dat de gameplay op de pc wel verandert.. zou het kunnen dat het daar wel kan?

en vindt het wel raar dat het niet kan terwijl het in San Andreas wel kan.. of willen ze onderscheid maken tussen SA en IV

In GTA IV wordt een hele andere engine gebruikt, waardoor ze er nog niet gewend aan waren in het begin. Bij San Andreas hadden ze al voor enkele GTA's die engine gebruikt, waardoor ze er gewend mee waren, al verschillende dingen gewoon uit andere GTA's konden kopiëren en dus veel meer tijd overhadden voor meerdere functies, én ze konden het sneller doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...