MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Heej forummertjes. Hoe werkt Paint.NET? Ik heb al vele malen verschillende icoontjes geprobeerd, maar het loopt altijd fataal af voor m'n signature... Dus hoe werkt het? Ik vind geen Tutorials of dergelijke... Enkel de icoontjes die in Paint voorkomen, snap ik. Owja, hoe knip je iets uit in Paint.NET? Alvast bedankt. MP. Edit: Ik maak afwisselend gebruik van Paint en Paint.NET, probleem opgelost, sorry voor dit onnodige topic!!! Edit: @ hieronder: M'n Engels is wel goed, maar niet zó goed. Bewerkt: 2 november 2008 door MegaPilot Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Op het officele forum van de Paint.NET kun je 26 pagina's vol tutorials bewonderen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Ik heb een vraagje over plaatjes opslaan, ik vraag het hier, omdat het maar zonde is om hiervoor een nieuw topic te openen... Dus: Ik maak wat Signatures met Paint. Ik sla ze op als .JPG. En dan, als ik ze heb opgeslaan, en ik open ze met één of ander programma, dan zien ze er echt bagger uit. Hoe moet ik m'n plaatjes opslaan? .JPG is het al zeker niet... Bij voorbaat dank. Mvg, MegaPilot. Edit: @ hieronder: Ik zal het proberen, bedankt man!! Edit2: @ hieronder: Je kan niet geloven hoeveel beter het eruit ziet! Bedankt man! Bewerkt: 2 november 2008 door MegaPilot Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Raar dat ze dan 'bagger' worden want .JPG is een van de meest gebruikte extensies voor afbeeldingen. Probeer eens .PNG. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.