Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Een tijdje geleden probeerde ik met de skimmer op te stijgen (vanuit het water natuurlijk). Maar ik ging geen meter vooruit, waardoor ik dus niet kon opstijgen. komt dit alleen bij mij voor op is het een algemene bug? En is er iets wat ik eraan kan doen?

tnx ief2

Geplaatst:

Probeer eens een andere kant op te varen.

In GTA Vice City heb je dit ook; als het water de ene kant op stroomt kom je inderdaad niet snel genoeg vooruit om op te stijgen.

Ik weet niet zeker of dit in GTA San Andreas ook het geval is maarja.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja of er moet iets met je toetsenbord zijn.

Zoek anders waar erg veel ruimte is.

Edit: Vergeten dat je niet vooruit kon. :puh:

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst: (bewerkt)

ik weet hoe ik moet opstijgen moet opstijgen in een vliegtuig hoor! maar ik kan gewoon geen snelheid maken.

mijn drijvers (of hoe ik het ook moet noemen steken ook altijd IN het water (als er een golf komt): foto:

foto

en hij kan vliegen want als ik mezelf samen met de skimmer spawn naar een hoog gebouw (dat in LS) kan ik gas geven en vliegt hij toch.

en dat met de stroming van het water maakt ook geen zak uit.

Bewerkt: door ief2
Geplaatst:
Wth? :? Heb je Modificaties geïnstalleerd? Zoiets heb ik nog nooit gezien.

Alleen noobmode. maar voor noobmode was het er ook al!

Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook geen cheats/mods gebruikt. Maar hij maakt gewoon niet genoeg vaart. Misschien is er iets met zo'n bestandje van die voertuigen die de max. snelheden aangeven. (Sorry ben niet echt bekend met bestandjes/modding etc. in gta)

Geplaatst:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook geen cheats/mods gebruikt. Maar hij maakt gewoon niet genoeg vaart. Misschien is er iets met zo'n bestandje van die voertuigen die de max. snelheden aangeven. (Sorry ben niet echt bekend met bestandjes/modding etc. in gta)

Ik heb wel al eens de snelheid, de zwaarte, etc van auto's kunnen veranderen. maar bij vliegtuigen is het stuwkracht. Die weet ik nog altijd niet zijn. ik denk niet da het aan de snelheid of de stuwkracht licht. want eens hij in de lucht is, kan hij gewoon vliegen zoals al de rest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...