Pennywise The Clown Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Aangezien ik nooit mee loop met de nieuwste mode, zo ook niet met de allernieuwste games, heb ik een vraagje over Fifa08 op de PS3. Geld voor 09 is er nog eventjes niet, dus ik speel nog eventjes door met 08. Wel had ik een vraagje over de gameplay van het verouderde voetbalspel op de PS3. Ik heb bij bepaalde wedstrijden last bij verdedigen. Aangezien je de bal niet makkelijk kan afpakken, en vooral niet als de tegenstanders over de breedte van het veld gaan lopen. Ik er achteraan sprinten, en dan draait de tegenstander makkelijk om, en hoe kort ik er ook op zit... telkens komt de tegenstander er langs. Ik speel op semi-pro. Verder is het waarschijnlijk een bekende bug, maar toch nog de vraag over het maken van tackles. Een tackle op de bal is 9 van de 10 keer een vrije trap voor de tegestanders. Is hier iets aan te doen, want als ik de tegenstander volop onderuit tackle zonder überhaupt de bal te raken heb ik meer kans om géén vrije trap tegen te krijgen. Bij voorbaat dank. Bewerkt: 28 oktober 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Eigelijk hou ik meestal bij Fifa 08 de R1 En rondje in. Dan rent die heletijd achter hem aan. En soms moet je proberen met een sliding maar probeer wel op de goeie timing een sliding maken. Maarja soms kan het best irritant zijn dat ze er langs gaan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Eigelijk hou ik meestal bij Fifa 08 de R1 En rondje in.Dan rent die heletijd achter hem aan. En soms moet je proberen met een sliding maar probeer wel op de goeie timing een sliding maken. Maarja soms kan het best irritant zijn dat ze er langs gaan. Thnx Zaahed, Ikzelf hou L2 en rondje in. Maar ik ga jou tip iig even uitproberen. Met L2 maakt mijn speler zich breed, waardoor kans op afpakken van de bal een stuk groter is. Nog meer tips? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik druk ook gewoon rennen knopje in en dan rondje of kruisje en dan jaagt ie automatisch en dan prezies goed tackelen Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik druk ook gewoon rennen knopje in en dan rondje of kruisje en dan jaagt ie automatisch en dan prezies goed tackelen Dat helpt ook goed. Aleen soms bots je tegen hem aan ofzo en dan moet je alweer een vrije trap . Verder kunnen verdedigers tactieken ook helpen en ook aanvals tacktieken. Aanvals tactieken doe je met die pijltjes. En verdedigers tactieken doe met je L1 en pijltjes. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 En als ze dan nog langs de verdediging heenkomen moet je een Driehoekje inhouden. dan komt namelijk de keeper uit. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 En als ze dan nog langs de verdediging heenkomen moet je een Driehoekje inhouden.dan komt namelijk de keeper uit. Dat zou de bedoeling moeten zijn ja, maar ook daar reageert het systeem van Fifa08 dramatisch laat op. Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 En als ze dan nog langs de verdediging heenkomen moet je een Driehoekje inhouden.dan komt namelijk de keeper uit. De driekhoekje ? Dan gaat hij een redding maken. Ik doe meestal als ze door de verdediging komen. R3 met de keeper uit de doel en waneer hij schiet driekhoekje houden maar wel op de goede timing. Dan houd hij hem meestal tegen. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.