ErnstJ Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Wie kijkt er hier naar alle CSI series?? Ik zelf vind CSI:Miami het leukste om te zien Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 ja niet mis coole serie meestal spannend Reageren
gtarocks Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 kijk nu altijd naar csi new york Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik kijk het liefst naar CSI:Miami. Altijd actie en spannend voor te volgen! Reageren
Yohan Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik vind CSI (normale) nu echt gaan vervelen... Maare eindelijk dan toch nieuwe van Miami.. B) En nu ook CSI:NY echt geweldig.. Nu kan Jerry Bruckheimer eindelijk een vervolg betalen op Pirates Of The Carribean.. Anyways geweldige serie.. :lol: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik wil altijd de moorde zien :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ik kijk het liefst naar CSI:Miami.Altijd actie en spannend voor te volgen! die vind ik persoonlijk wat minder, maar altijd leuk om naar te kijken, ik volg nu vooral CSI: NY Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 ik kijk ze allemaal :lol: Ik ook maar meestal CSI Miami Reageren
neophyte Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 ik kijk naar csi miami en new york eht vet gemaakt :rolleyes: Reageren
ErnstJ Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Wordt een goeie aflevering volgens mij morgen van CSI Miami. Een tsunami nadert de kust van Miami. Alle inwoners hebben tien uur de tijd om te evacueren. De chaos breekt uit en in alle hectiek worden twee mannen vermoord in een parkeergarage. Horatio gaat op onderzoek uit. Reageren
Yohan Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Wordt een goeie aflevering volgens mij morgen van CSI Miami.Een tsunami nadert de kust van Miami. Alle inwoners hebben tien uur de tijd om te evacueren. De chaos breekt uit en in alle hectiek worden twee mannen vermoord in een parkeergarage. Horatio gaat op onderzoek uit. Jah man een dubbele.. :blink: B) Reageren
ErnstJ Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Wie heeft de afl van CSI Miami dinsdag nog gezien? Het was echt een goeie aflevering Reageren
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Wie heeft de afl van CSI Miami dinsdag nog gezien?Het was echt een goeie aflevering Ik heb er een deel van gezien, maar ik vond het juist niet echt heel interessant.. volgende keer beter Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Wie heeft de afl van CSI Miami dinsdag nog gezien?Het was echt een goeie aflevering Woow.. :blink: Vond het echt vet met die tsunami en hoe die rovers die natuurramp in hun voordeel gebruikte.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.