Jump to content

Finish Him ( Actievment )


I MICK I

Recommended Posts

Erg uitgebreid Gangster..

Op de PC ontwijk ik zelf met spatie, het is als het goed is gewoon de spring knop.. Deze druk je gewoon even een paar keer snel in vlak voordat en tijdens dat je tegenstander je probeert te slaan.. Terwijl je ontwijkt(dus terwijl Niko/Louis/Johnny bukt of naar achter leunt) druk je snel achter elkaar op Q, E of linkermuisknop. Houd je rechtermuisknop (richten) de hele tijd ingedrukt.

Q, E en linker muisknop maakt niet uit voor de manier van counteren. Q is normaal gesproken schoppen, E is 2e manier van slaan, linkermuisknop is gewoon normaal slaan... De manier waarop je speler zal counteren wordt voor zover ik weet willekeurig gekozen.

Als je het goed doet zal je speler de tegenstander in een combinatie van een aantal knallen de helft van z'n health laten verliezen. Bijvoorbeeld: 2 stoten met vuisten, dan ronddraaien en een trap tegen het gezicht... Het beste kun je overigens naar de heli tours gaan. Alle mensen die daar in de rij komen te staan zullen terugvechten, de politie komt daar bijna niet achter je aan, en je kunt de hekjes gebruiken om je tegenstander op afstand te houden... Begin daarentegen niet te vechten met een veiligheidsmannetje van de Helitours, aangezien z'n collega's 'm dan komen helpen en dan heb je meerdere tegenstanders tegelijk :7...

EDIT@hieronder: :puh: Op de PC werkt dat dacht ik wel, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Overigens.. Als je de controls toch niet weet is er nog een mogelijkheid he: niet posten en het iemand anders laten doen :7.. :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet kun je niet direct het schoppen gebruiken, aangezien ik, als ik X gebruik (360, is schoppen) dan doet hij dus niks. Je moet eerst een keer slaan lijkt mij, waarna je het schoppen kan gebruiken. En alsof de rest dat wel was, Mythbuster :clown: daarbij komt nog dat het ik het niet voor de PC heb en dus de controls niet weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...