[B]ig [S]moke Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo Forumleden Hier kun je alle vragen posten over GTA IV op de PC. Jij vraagt en de ander ( Of ik ) Beantwoord het:) Succses Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Dit hele forum is bedoeld voor vragen over GTA IV. Als iemand een vraag heeft kan deze een topic maken in dit forum, en zijn vraag zal beantwoord worden. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Vind ik ook, en er zijn genoeg topics voor de kleinere vragen, zoals kan mijn pc IV aan? En genoeg subfora. Als we met z'n allen in di topic gaan posten word dat erg onoverzichtelijk. Reageren
.Stan Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ja idd, helemaal mee eens, als je een vraag hebt maak je gwn een Topic aan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ja helemaal mee eens, praat ook eens ABN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.