Synchro Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 (bewerkt) dit is mijn filmpje ik vind de achtergrond perfect voor vice city maimi! first movie meer volgen mss. Bewerkt: 3 april 2005 door GTA cover Reageren
Erulezz Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ziet er al goed uit ! Waarmee heb je hem bewerkt? Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 hmm 2 dingen -je maakt een filmpje over VC met een Miami soundtrack. dan verwacht ik wel dat je tijdens zonnig weer filmt ...om in die miami vibe te komen. en niet constat met regen filmen. tevens film je veel downtown....had beter bij de boulevard kunnen filmen typische Miami sfeer. -wat is het doel van je filmpje...je bent aan het moorden..stunten...chaos veroorzaken...naar een easter egg kijken. teveel dingen tegelijk. ben je niet aan het afkraken...maar ik geef tips Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ziet er erg goed uit, mischien samen werken met Erulezzz, die heeft ook al 2 goeie filmpjes gemaakt Reageren
Synchro Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 hmm 2 dingen-je maakt een filmpje over VC met een Miami soundtrack. dan verwacht ik wel dat je tijdens zonnig weer filmt ...om in die miami vibe te komen. en niet constat met regen filmen. tevens film je veel downtown....had beter bij de boulevard kunnen filmen typische Miami sfeer. -wat is het doel van je filmpje...je bent aan het moorden..stunten...chaos veroorzaken...naar een easter egg kijken. teveel dingen tegelijk. ben je niet aan het afkraken...maar ik geef tips zal kijken zal er meer werk aan geven ok. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 :lol: nou leuk filmpie maar teveel dingen tegelijkertijd Reageren
Synchro Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ziet er al goed uit !Waarmee heb je hem bewerkt? zelfde al u Reageren
gtafen Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 dit is mijn filmpjeik vind de achtergrond perfect voor vice city maimi! first movie meer volgen mss. dat filpje werkt niet bij mij :angry: :angry: :blink: Reageren
Synchro Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 niet zo boos je moet daar onder op free drukken en dan wachten tot het klaar is en dan kun je dat downloaden Reageren
Mathiz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 bij mij werkt hij niet in wedia player dan staat er in het rood zon uitroeptekentje voor jammer Reageren
Baffie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ook niet vergeten dat je eerst DivX player moet hebben voordat je hem af kunt spelen. Ik vind het wel een mooi filmpje, jammer van de vele regen, maar voor de rest heel goed gelukt. Alleen de kwaliteit is niet denderend. Maar dat is mijn probleem niet. DivX player kan je downloaden op http://www.divx.com! Reageren
Synchro Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ook niet vergeten dat je eerst DivX player moet hebben voordat je hem af kunt spelen. Ik vind het wel een mooi filmpje, jammer van de vele regen, maar voor de rest heel goed gelukt. Alleen de kwaliteit is niet denderend. Maar dat is mijn probleem niet. DivX player kan je downloaden op http://www.divx.com! zal nog is een filmpje maken oke maar dan dat maimi muziek en zonnig Reageren
el burro Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 cool filpje B) maar is wel een beetje druk next time better Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Gaaf filmpje inderdaad een beetje druk maar op zich vind ik hem wel gaaf! B) Reageren
T@rget Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 You have requested the file Movie.wmv (21702778 Bytes). This file has been downloaded 41 times already. deze kan ik ook al niet kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.