Jump to content

Introfilmpjes zijn verdwenen


paul007

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik heb een probleempje. Als ik GTA SA Opstart krijg ik eerst twee van die kleine ''filmpjes'' te zien van HD Audio ofso en van nVidia. Dan verdwijnt nVida langzaam maar blijft hij er nog heel doorzichtig staan. Daarna hoor ik wel gewoon die graffitie buis waarna het Rockstar logo word laten zien en het filmpje van ''Rockstar Games Presents'' enzo. Ik hoor dus alleen geluid terwijl ik kijk naar een bijna weggevaagde nVidia logo. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? (Ik zie dus geen filmpjes) Sorry voor de vage uitleg. Beetje moeilijk uit te leggen. Alvast Bedankt! :tu:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

RadarSinc zoekt automatisch naar de niewste drivers voor je PC.

RadarSinc wordt vermeld in de Software handleiding.

Kijk naar de tweede post van Nemean^inf. :)

Mocht dit het nog niet verhelpen, raad ik je aan om SA eens opnieuw te installeren.

Heb je toevallig Modificaties geïnstalleerd? Daar kan het ook aan liggen. Verwijder die als je er hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat dit te maken heeft met bepaalde codecs dan met het stuurprogramma. Zoek de twee .mpg bestanden op in deze map: Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\movies en probeer ze met een 'media player' af te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat dit te maken heeft met bepaalde codecs dan met het stuurprogramma. Zoek de twee .mpg bestanden op in deze map: Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\movies en probeer ze met een 'media player' af te spelen.

Ik kan beide filmpjes gewoon afspelen met Windows Media Player. En ik heb geen modificaties geïnstalleerd of gecheat. Ook heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd. Zou het misschien kunnen dat er iets is fout gegaan bij het downgraden van Versie 2.0 -> Versie 1.0. Wat ik eigenlijk niet denk omdat die het daar voor het ook niet deed. Ik heb trouwens ook Windows Vista... Wat een vreemde zaak! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien kunnen dat er iets is fout gegaan bij het downgraden van Versie 2.0 -> Versie 1.0.
Dit is onmogelijk dus kan dat ook niet een oorzaak zijn ... tenzij dit is gebeurd nadat je 'm 'modable' hebt gemaakt.

Maar vindt je dit werkelijk vervelend? Ik sla ze namelijk altijd over door even op de spatie te drukken ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien kunnen dat er iets is fout gegaan bij het downgraden van Versie 2.0 -> Versie 1.0.
Dit is onmogelijk dus kan dat ook niet een oorzaak zijn ... tenzij dit is gebeurd nadat je 'm 'modable' hebt gemaakt.

Maar vindt je dit werkelijk vervelend? Ik sla ze namelijk altijd over door even op de spatie te drukken ... :7

Ik vind het niet echt vervelend. Maar ik ben gewoon benieuwd wat de oorzaak is. Omdat op mijn vorige PC met Windows XP de filmpjes het wel gewoon deden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...