paul007 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Hey allemaal, Ik heb een probleempje. Als ik GTA SA Opstart krijg ik eerst twee van die kleine ''filmpjes'' te zien van HD Audio ofso en van nVidia. Dan verdwijnt nVida langzaam maar blijft hij er nog heel doorzichtig staan. Daarna hoor ik wel gewoon die graffitie buis waarna het Rockstar logo word laten zien en het filmpje van ''Rockstar Games Presents'' enzo. Ik hoor dus alleen geluid terwijl ik kijk naar een bijna weggevaagde nVidia logo. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? (Ik zie dus geen filmpjes) Sorry voor de vage uitleg. Beetje moeilijk uit te leggen. Alvast Bedankt! Bewerkt: 28 oktober 2008 door paul007 Reageren
joppie Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik weet het niet hoor maar misschien even de nieuwste drivers downloaden voor je videokaart? Anders weet ik het ook niet maar dat zei ik al. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 RadarSinc zoekt automatisch naar de niewste drivers voor je PC. RadarSinc wordt vermeld in de Software handleiding. Kijk naar de tweede post van Nemean^inf. Mocht dit het nog niet verhelpen, raad ik je aan om SA eens opnieuw te installeren. Heb je toevallig Modificaties geïnstalleerd? Daar kan het ook aan liggen. Verwijder die als je er hebt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik denk eerder dat dit te maken heeft met bepaalde codecs dan met het stuurprogramma. Zoek de twee .mpg bestanden op in deze map: Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\movies en probeer ze met een 'media player' af te spelen. Reageren
paul007 Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik denk eerder dat dit te maken heeft met bepaalde codecs dan met het stuurprogramma. Zoek de twee .mpg bestanden op in deze map: Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\movies en probeer ze met een 'media player' af te spelen. Ik kan beide filmpjes gewoon afspelen met Windows Media Player. En ik heb geen modificaties geïnstalleerd of gecheat. Ook heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd. Zou het misschien kunnen dat er iets is fout gegaan bij het downgraden van Versie 2.0 -> Versie 1.0. Wat ik eigenlijk niet denk omdat die het daar voor het ook niet deed. Ik heb trouwens ook Windows Vista... Wat een vreemde zaak! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Zou het misschien kunnen dat er iets is fout gegaan bij het downgraden van Versie 2.0 -> Versie 1.0.Dit is onmogelijk dus kan dat ook niet een oorzaak zijn ... tenzij dit is gebeurd nadat je 'm 'modable' hebt gemaakt.Maar vindt je dit werkelijk vervelend? Ik sla ze namelijk altijd over door even op de spatie te drukken ... Reageren
paul007 Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Zou het misschien kunnen dat er iets is fout gegaan bij het downgraden van Versie 2.0 -> Versie 1.0.Dit is onmogelijk dus kan dat ook niet een oorzaak zijn ... tenzij dit is gebeurd nadat je 'm 'modable' hebt gemaakt.Maar vindt je dit werkelijk vervelend? Ik sla ze namelijk altijd over door even op de spatie te drukken ... Ik vind het niet echt vervelend. Maar ik ben gewoon benieuwd wat de oorzaak is. Omdat op mijn vorige PC met Windows XP de filmpjes het wel gewoon deden. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dit is bij mij ook gebeurt nadat ik GTA SA heb gedowngrade, ik gebruik ook vista, ik denk dat het hieraan ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.