gromm Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb sinds vandaag een Logitech Dual Action gamepad. Heeft iemand misschien adviezen over het instellen van de knoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Je kunt de Controls van VCS niet kiezen hoor. Info over Logitech Dual Action Gamepad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gromm Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Je kunt de Controls van VCS niet kiezen hoor.Info over Logitech Dual Action Gamepad. Met het programma Logitech Profiler kan je aan elke knop een functie toekennen. Nou vraag ik me dus af wat een handige instelling is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Met het programma Logitech Profiler kan je aan elke knop een functie toekennen. Nou vraag ik me dus af wat een handige instelling is. Ik vind het maar raar hoor. Deze besturingen zitten er standaard op, je kan ze niet veranderen. Heb je Vice City Stories niet omgewisseld met Vice City? Anyways; PS2-Besturing 1 PS2-Besturing 2 Bewerkt: 28 oktober 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gromm Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Met het programma Logitech Profiler kan je aan elke knop een functie toekennen. Nou vraag ik me dus af wat een handige instelling is. Ik vind het maar raar hoor. Deze besturingen zitten er standaard op, je kan ze niet veranderen. Heb je Vice City Stories niet omgewisseld met Vice City? Anyways; PS2-Besturing 1 PS2-Besturing 2 Je hebt gelijk. Het gaat om Vice City. Sory Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Je hebt gelijk. Het gaat om Vice City. Sory Ik wist het! Geeft niks hoor. ASPHALT, zou je deze willen verplaatsen? >>> Door ASPHALT: Dat spreekt vanzelf, mijn beste MegaFlilot. <<< Ik denk dat je net als in SA je Controls op "Joystick" kunt zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.