Timske Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Verveelde me, zat wat te vervelen met wa dingen en dit floepte eruit: Vind hem zelf best geslaagd.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Toen ik naar jouw sig keek, vielen er mij gelijk 2 dingen op: De kleur, aangenaam verrast. De achtergrond, minder aangenaam verrast. Je hebt je render (De Hummer) leuke effecten gegeven en een blur erover, maar de achtergrond past er niet bij. Een hummer is een grote stoere auto, en daar moet dan ook een stoere achtergrond achter. Ik vind de achtergrond die je gemaakt heb, niet passen bij een hummer. Ik vind de achtergrond überhaupt niet passen bij een auto sig. Probeer eens om een leuke stock erachter te plaatsen, i.p.v. deze achtergrond. Dat zal je sig zeker ten goede komen. De kleur vind ik overigens wel appart. Zó vaak zie je namelijk geen gif groene hummer. Cijfer: 6.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.