gromm Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb sinds vandaag een Logitech Dual Action gamepad. Heeft iemand misschien adviezen over het instellen van de knoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 nou maak je precies 2 dezelfde topics over hetzelfde onderwerp... Ik denk dat een moderator vanzelf het eerder geplaatste topic verplaatst naar de plaats waar het hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gromm Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 nou maak je precies 2 dezelfde topics over hetzelfde onderwerp...Ik denk dat een moderator vanzelf het eerder geplaatste topic verplaatst naar de plaats waar het hoort. Dat hoeft hij nu niet meer te doen, alleen de ander te verwijderen. Je hebt dus geen tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.