Jump to content

waar is de kapper?

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kent toch die kapper, van de missie met ryder, dat je naar de kapper moet?

En die kapper is dus die ouwe man, hij is de enige bij wie je zo een afro kapsel kan zetten.

Alleen 't probleem is, is dat hij bij mij opeens weg is? hij is verdwenen van de map!

En als ik naar hem toe ga, (ik had hem toevallig gevonden) zie je dat zijn ramen dicht getimmert zijn met hout..

iemand een soort van uitleg hiervoor? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Je zoekt waarschijnlijk verkeerd. :)

Kapper locaties in San Andreas.

Heb je toevallig Modificaties geïnstalleerd?

Ja, die kapper in het midden is er niet meer bij mij, als ik daar naar toe gaat dan zijn zijn ramen dicht getimmert!

en nee ik heb geen mod's gebruikt..

edit - laat maar, ik heb gta gestart en hij is er weer, en ik heb nu een vet cuwle afro enzooooo...

Maar ik zweer het je, voordat ik gta had herstart, had hij echt dichtgetimmerde ramen en was hij dicht..

mischien omdat het avond was of zo? :S

Bewerkt: door Steelz
Geplaatst:

Nog nooit gehoord van een dichtgetimmerd raam bij Old Reece's hoor :?

Of je hebt te maken met een bug, of met een met opzet geplaatst object (wat me erg sterk lijkt omdat dit nog nooit is voorgekomen), of je hebt gemod, of je verzint dit ter plekke.

Geplaatst:
Nog nooit gehoord van een dichtgetimmerd raam bij Old Reece's hoor :?

Of je hebt te maken met een bug, of met een met opzet geplaatst object (wat me erg sterk lijkt omdat dit nog nooit is voorgekomen), of je hebt gemod, of je verzint dit ter plekke.

Misschien was R* van plan om de winkels 's nachts te doen sluiten, en was ook daarvan iets overgebleven? Of het was misschien wel omdat je met een missie bezig was of zo. Zou ook allemaal kunnen, want bij VC heb je ook de ghost tower, alleen zijn daar deb ewijzen duidelijk van te zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...