NickyHendriks Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Hallo, Aangezien ik me wat verder wil vorderen in Map-Mods wil ik eens wat grote dingen uit de Desert verplaatsen naar SF. En de Desert wil ik ook wat bewoonder maken dus wil ik er huizen neerzetten enzovoort. Welke bestandjes moet ik openen van MEd om de hele Desert te openen en SF ook te openen? BTW Nog een vraagje: Hoe laat ik Peds in de dorpen worden die ik maak? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Peds paden maken moet je met een programmatje doen genaamd APE. Ik neem aan dat MED de map editor van Steve-M is? Als dat zo is moet je bij visible files SF(N)(E)(W)(SE).ipl openen. Je hebt dus SFn.ipl, SFe.ipl, etc. En voor de desert geloof ik een van de countrys OF dat gebied waar het in ligt, ook San Fierro toch? Nah, weet niet precies maar dit moet helpen Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 de desert heet bone country, dus je m oet iets met bone openen en van de rest zoals beagle zegt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.