Jump to content

PC versie mogelijk uitgesteld!


GTA-Freak2

Recommended Posts

Diverse grote Amerikaanse retailers zoals Gamestop en Amazon hebben de releasedatum van de PC versie van GTA IV verlengd naar 2 december, hiermee wordt de game een aantal weken uitgesteld. Nu is het enkel nog wachten tot Rockstar dit bekendmaakt.

Bron: 9lives.be

Zou deze nieuwspost betrouwbaar zijn? Mij zou het in ieder geval niet verbazen moest IV uitgesteld worden, sterker nog, mij zou het meer verbazen moest de game niet uitgesteld worden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer voor de meeste mensen dat die uitgesteld is.

Ik moet er nog over nadenken of ik hem ga kopen want dan moet ik nog mijn hele computer ombouwen :-(

Dus ik denk van niet.

Ik denk ook dat die rond kerst uitkomt voor de PC want dan verkoopt die lekker. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, het zou toch ook eens niet uitgesteld worden...

Volgens mij doen ze dat uitstellen gewoon om aandacht te trekken. :ch:

Ze zouden het trouwens beter voor de kerst kunnen laten uitkomen, al die kindertjes in America, die kunnen het dan vragen aan de 'kerstman'.

Bewerkt: door KaleViool
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, misschien zitten er wel fouten in het spel. En dat het daarom iets langer duurt. Zeg nou zelf, wil je liever een goed spel waar weinig bugs inzitten of een spel waar het stikt van de bugs. Ik kies voor de eerste. Maar inderdaad, het verkoopt natuurlijk het best als de releasedatum vlak voor kerst/sinterklaas is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las het net ook op Internet. Slecht nieuws!

ook al zal ik deze versie nooit kopen omdat ik de ps3 versie heb ( :dans: ) is het natuurlijk alsnog heel jammer voor de Pc gamers.

Groetjes Gta master 1,

PS: heb het nieuwtje trouwens net nog om (mijn) Gaming forum gezet!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...