Jump to content

Ik kan geen screenshot nemen?


Steelz

Recommended Posts

Bekijken in je map? Je bedoelt zeker dat je met je camera screeshots maakt? Je foto's die je maakt met de Camera staan bij "Mijn Documenten/Gta San Andreas User Files/Gallery". Kijk daar eens. :)

Ik weet wel niet zeker of de foto's die je maakt onmiddellijk worden opgeslagen of niet(Op de PS2 gaat dit niet automatisch; dat opslaan).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bekijken in je map? Je bedoelt zeker dat je met je camera screeshots maakt? Je foto's die je maakt met de Camera staan bij "Mijn Documenten/Gta San Andreas User Files/Gallery". Kijk daar eens. :)

Ik weet wel niet zeker of de foto's die je maakt onmiddellijk worden opgeslagen of niet(Op de PS2 gaat dit niet automatisch; dat opslaan).

hy heeft gelijk kijk maar eens bij Documenten, dan vindt je het vast , zo niet dan weet ik het niet meer. ;)

alvast succes.

Bewerkt: door Liberty-city10
Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet met de camera, maar gewoon met mijn printscreen knop op mijn laptop..

Als ik een screenshot neem, en ik bekijk hem dan is het zwart.

En om verwarring te voorkomen: ik heb een programma op mijn computer, dat mij screenshots laat nemen

en dat het programma hem automatisch in een map voor me opslaat..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet met de camera, maar gewoon met mijn printscreen knop op mijn laptop..

Als ik een screenshot neem, en ik bekijk hem dan is het zwart.

En om verwarring te voorkomen: ik heb een programma op mijn computer, dat mij screenshots laat nemen

en dat het programma hem automatisch in een map voor me opslaat..

Gooi het programma eens van je PC, en zet het er dan weer op. Misschien scheelt er iets aan het programma. Trouwens, welk programma is dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat dus veel handiger en makkelijker met de ingame Camera of de prt scr (Print Screen knop)

*afbeelding*

Kopiëren in Paint en dan opslaan.

OMG die knop gebruik ik ook! dat is ook hellemaal niet mijn vraag.

Mijn vraag is, is als ik een printscreen neem met de printscreen knop dat er dan een zwart beeld komt als resultaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat hoort niet... Ik had het verkeerd begrepen. Mijn fout.

Tot nu toe kan ik alleen als oplossing geven dat je eens ALT+ prt scr moet proberen.

Ik kan je nog verder helpen als ik weet welk programma je gebruikt.

>>> Door _KoE_Mzungu: In post #7 geeft hij al een link naar het programma dat hij gebruikt. ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...