TommieguN Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Wat is de beste eigenschap/functie etc. van Grand Theft Auto (San Andreas) als je kijkt naar rivalen/concurrenten? Enkele concurenten zijn: Driv3r (Driver 3) True Crime Streets of LA Ik denk maar zo: GTA is als een soort Albert Einstein onder een dislectische IVBO'er. GTA is als een soort Paus Johannes Paulus II onder Adolf Hitler. Maar ff normaal; Grand Theft Auto heeft naar mijn idee veel meer diepgang, speelplezier, kwaliteit, betere afwerkingen, lolligere dialogen en makkelijke besturing. Ik kan nog (denk ik) wel wat opnoemen, maar dit zou mijn basis vormen om GTA te kiezen ook al is b.v een concurentengame stukken goedkoper. Hoe denken jullie erover? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 ik vindt dat gta mmer tijd heetf gekregen, de andere (true crime en driver 3) hebben zegmaar het idee overgenomen, dat maakt et een beetje nep... gta betsaat al minstens 6 jaar ofzo... zij hebbenmeer tijd gekregen. zo denk ik erover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Omdat gta gewoon de heerser is en blijft!! Jarenlange ervaring dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 GTA is de basis en de basis is altijd beter dan de kloon, en GTA had al meer fanatieke fans... En trouwens heb je Driv3r weleens gespeeld, het zou zo een spel op een goedkope site kunnen zijn zo slecht is het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 GTA is de basis en de basis is altijd beter dan de kloon, en GTA had al meer fanatieke fans... En trouwens heb je Driv3r weleens gespeeld, het zou zo een spel op een goedkope site kunnen zijn zo slecht is het! Ja ik heb Driv3r (of Driver 3) en ik heb ook True Crime LA (ondanks dat cd 4 het niet doet en ja ik heb het legaal). Het enige leuke..... wacht dat heeft SA ook (kraan besturen). Dit is mijn volgorde van leuk naar übersaai: 1. Grand Theft Auto San Andreas 2. True Crime Streets of LA (Los Angeles) 3. Driv3r Eigenlijk is GTA niet de grondlegger van dit soort genre, dat is Driver. (Lees dat hier.) Opzich heeft DMA Design (nu Rockstar North, de maker van San Andreas) het idee gekopieerd en geperfectioneerd. En hoé! Toch vind ik de nieuwste Driver zwaar tegenvallen. Ajuus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik dacht dat driv3r nog best goed was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik dacht dat driv3r nog best goed was als je de kwaliteit van de graphics weglaat he! Gta, is een spel op zich dat altijd wel de gamer kan geven waar naar het verlangt, andere games kunnen dat niet en gokken op de mainstream. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 de shade dat je bij driver 3 aan richt is groter beter voor vandalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) Ik neem maar even de spellen GTA (SA) en Driv3r. Omdat ik deze 2 spellen zelf heb. Bij Driv3r vind ik het beeld grafisch mooier. Maar bij GTA SA, kun je zoveel doen. Je kan tunen , racen , striptenten , en ga zo maar door. Bij Driv3r kun je echt heel weinig. Er haast niks te doen ik het spel. Ik weet alleen dat er ergens achteraf een kartbaan ligt. Bij GTA SA heb je meer auto's en je kan ze ook nog eens tunen. Bij Driv3r heb je mooiere auto's en het zijn ook nog eens echte merken, denk maar aan de Mustang en de Cobra en de Lamborghini. Zelf vind ik ook dat de voertuigen bij Driv3r niet fijn sturen, en in GTA SA wel. Bij GTA SA kun je trouwens ook Hydraulics op de auto monteren. En dat kan weer niet bij Driv3r. De details in de steden van beide spellen zijn allebei mooi. Alleen als je tegen een lantaarnpaal rijd in Driv3r dan kun je die niet omver rijden. Dat was 1 punt waar ik me dood aan ergerde. En bij GTA SA kun je via snelwegen en boswegentjes door rijden naar de andere steden en dorpen. Dat is niet mogelijk bij Driv3r. Bij Driv3r kun je maar 1 stad aanklikken en dan kan je alleen maar daarin rijden. Het schieten bij Driv3r vind ik ook erg slecht, net zoals het springen. Deze 2 punten zijn bij GTA SA veel beter. Je hebt ook meer wapens bij GTA SA. Bij GTA SA heb je veel meer missie's en zijn ze ook ingewikkelder en duren ze veel langer. Bij Driv3r had je maar 21 missie's. En dat vindt ik veels te weinig. De schade van de voertuigen bij Driv3r is ook veel mooier dan bij GTA SA. Bij Driv3r zie je ook de kogelgaten in de carroserie. Dat zie je jammer genoeg niet in GTA SA. En als je te hard rijd bij Driv3r krijg je meteen de Politie achter je aan. Ik weet dat dat ook in het echt zo is. Maar in een spel vind ik dat niet leuk. Bij GTA SA kun je zo hard rijden als je wil en dan krijg je nog steeds geen politie achter je aan. Alleen als je tegen een auto bots of iemand dood rijdt. Bij Driv3r zie je ook geen bloed als je iemand dood schiet. En bij GTA SA weer wel. Dat is ook weer een minpunt van Driv3r. Ik praat nu over de PS2 versies. Zowel GTA en Driv3r heb ik op de PS2 , alleen speel ik geen Driv3r meer. Mijn conclusie : Bij GTA SA ben je veel vrijer. Je kunt veel meer doen en meer gebouwen in. Grafisch is Driv3r mooier vind ik. Ik zelf speel dan ook veel liever GTA SA. Ik had bij de release van Driv3r veel meer van dit spel verwacht maar het viel me zwaar tegen. PS: een andere Concurent van GTA is ook ''The Getaway''. Deze heb ik zelf niet gespeeld. Net zoals True Crime. Bewerkt: 5 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 driver is al altijd 3D geweest dus er kan geen conclusie getrokken zijn dat driver is afgestamd van gta gta was in het begin van de reeks 2D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 GTA is de basis en de basis is altijd beter dan de kloon, en GTA had al meer fanatieke fans... En trouwens heb je Driv3r weleens gespeeld, het zou zo een spel op een goedkope site kunnen zijn zo slecht is het! Ja ik heb Driv3r (of Driver 3) en ik heb ook True Crime LA (ondanks dat cd 4 het niet doet en ja ik heb het legaal). Het enige leuke..... wacht dat heeft SA ook (kraan besturen). Dit is mijn volgorde van leuk naar übersaai: 1. Grand Theft Auto San Andreas 2. True Crime Streets of LA (Los Angeles) 3. Driv3r Eigenlijk is GTA niet de grondlegger van dit soort genre, dat is Driver. (Lees dat hier.) Opzich heeft DMA Design (nu Rockstar North, de maker van San Andreas) het idee gekopieerd en geperfectioneerd. En hoé! Toch vind ik de nieuwste Driver zwaar tegenvallen. Ajuus gta 1 was eerder dan driver 3 hoor :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Even vergelijken, heb ze allebij ( zoals Mazzeltje ). GTA Begon al goed Eerste PC game die mij raakte Te veel autos Te veel land Te veel fun GTA III Begon al goed, had hem eerst gehuurd want ik had als eerste mijn "dead or alive" versie gekocht. En toen viel m'n mond al open mensen, pure graphics in die tijd ! Ik las toen nog geen sites, magazines of anders. Dus toen ik dat wel deed, wist ik het zeker : koooooopeeeeeeen. Toen ik het speelde, en speelde en speelde... * gaap * krasje erop, kapot CD. GTA VC Wou GTA nog een kans geven, goede graphics deden de trick. Het typish Miami strandje, coole dingen die je nooit ergens anders ziet ( Motors, vliegtuigen, boten ). Was ik maar 2 maanden mee zoet en toen * gaap * krasje erop, kapot CD. GTA SA Mja, Motors, helicopters, autos, lowriders, hood, ho's, rasta, gangs, heli's, vliegtuigen, straaljagers etc. This game has it all man ! Zo dacht ik dat dan. Maar R* deed het anders dan ik dacht, ik speelde het. Ging op de snelweg rijden voor 't eerst, en ja... Daar was de fout al snel, de AI rijd daar als CRAP, ze voegen zo snel in, een keer met je oog knipperen en ze rijden voor je, knallen tegen je aan, toeteren etc. Hier was ik wel even zoet mee, 3 maanden ongeveer. Maar toen ; * gaap * krasje erop, kapot CD. Driv3r Heb al de eerste 2 gespeelt, was erg leuk. Maar vergeleken bij GTA SA is dit poep, - Graphics - Guns - Missies - Alles anders wat je niet hoort + Cutscenes + Schade Modellen + Brommers/motors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 ik vind gta 3 veel beter dan driver 3 die was zo slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Heel veel mensen zeggen in dit topic dat Driv3r slechte Grapics heeft. Ik vindt zelf dat de Graphics van driv3r beter zijn dan die van GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik vind Driver 3 Belachelijk :gtasign: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.