Tmzom Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik vond driv3r niet echt interresant..Bij ons ging driv3r van de 1e dag 60 euro naar 3 weken later 20 euro... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik vond driv3r niet echt interresant..Bij ons ging driv3r van de 1e dag 60 euro naar 3 weken later 20 euro... :blink: Ja het was echt geen spel dat als een bom ging inslagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ja het spel is slecht trekt op niks vind gta3 zelfs beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik vind gta het allerbeste driv3r is grafishie mooier maar besturing is klote en het zelfde is bij streets of LA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 driver 3 en true crime zijn super slecht die kunnen nooit aan gta games tippen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 de shade dat je bij driver 3 aan richt is groter beter voor vandalen Het is schade. Leer eens spellen, goddammit. Bah, die concurrenten stelen het idee van GTA niet alleen, ze misvormen het ook. Ik bedoel als je iets steelt doe het dan goed, en niet zo f**ck up als Driv3r. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.