floor Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 hey ik kan gta sa niet meer installeren ik had eindelijk door hoe ik moest modden enzo dus ik dacht zet er een nieuwen save game bij om nog meer te kunnen modden. ik had versie v2 en heb um gedowngrade naar v1. toen sloeg gta sa ineens uit en kreeg hem ook niet meer aan dus ik uninstald en weer installeren toen gaf me laptop dezen fout aan D:\data.cab anim Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik weet niet maar als je een nieuwe save game maakt kan je niet nóg meer modden hoor, dat blijft hetzelfde... Maar wat is de foutmelding als je het probeert op te starten? Reageren
floor Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik weet niet maar als je een nieuwe save game maakt kan je niet nóg meer modden hoor, dat blijft hetzelfde... Maar wat is de foutmelding als je het probeert op te starten? dit geeft die aan bij het installeren van gta sa feature : gta sa game data component:anim fileD:/data2.cab eror:gegevensfout(cyclische redundantiecontrole) Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Oke. Waarschijnlijk is je San Andreas cd (of gedownloade Image) beschadigd. En als je SA probeert op te starten (voordat je het had gedeinstalleerd), wat zegt ie dan als foutmelding? Reageren
floor Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Oke. Waarschijnlijk is je San Andreas cd (of gedownloade Image) beschadigd. En als je SA probeert op te starten (voordat je het had gedeinstalleerd), wat zegt ie dan als foutmelding? das al weer een tijdje geleden maar volgens mij het zelfde maar waar kan ik die beschadigde image vinden ?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Hoor ik daar "gedownloade image"? Dat is illegaal en daarvoor biedt ons forum geen support vrees ik. Topic gesloten met het advies het spel maar gewoon in de winkel te kopen...... Edit: achteraf blijkt topicstarter het spel gewoon in de winkel gekocht te hebben maar heeft hij hem gedowngrate om te kunnen modden. Dat mag natuurlijk dus topic weer geopend. Excuus voor de voorbarige conclusie..... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Het beste kun je eens met een vochtig doekje over je SA CD gaan. Deze data fouten geven meestal aan dat de CD vuil is en/of krassen heeft. Als 'ie krassen heeft kun je het beste een nieuwe kopen, of proberen de bestanden er vanaf te halen doormiddel van >>Isobuster<< Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Het beste kun je eens met een vochtig doekje over je SA CD gaan. Deze data fouten geven meestal aan dat de CD vuil is en/of krassen heeft. Als 'ie krassen heeft kun je het beste een nieuwe kopen, of proberen de bestanden er vanaf te halen doormiddel van >>Isobuster<< Voor het eerst iemand die ook van Isobuster gehoort heeft. Reageren
K.O. Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Het beste kun je eens met een vochtig doekje over je SA CD gaan. Deze data fouten geven meestal aan dat de CD vuil is en/of krassen heeft. Als 'ie krassen heeft kun je het beste een nieuwe kopen, of proberen de bestanden er vanaf te halen doormiddel van >>Isobuster<< Voor het eerst iemand die ook van Isobuster gehoort heeft.Waar slaat dat op? Er zijn genoeg mensen die dat programma kennen. Ik heb het al jaren op m'n PC staan. Overigens zijn er tientallen alternatieven beschikbaar, zoals PowerISO, UltraISO, WinISO, MagicISO, etc. etc. Zelfs Nero kan er mee overweg. Begrijp de opmerking dus niet helemaal... Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 En als de cd beschadigt is, weet ik niet of het dan wel werkt als je er een Image van maakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.