Fedmas Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) SA NL MODS Hey iedereen, Het leek mij leuk om hier mods te posten, maar dan alleen nederlandse mods, bijvoorbeeld een Nederlandse politie auto of een ambulance, of een nederlands ziekenhuis, enzovoort. Een NL BMW Mod << Ik trap af. Bewerkt: 29 oktober 2008 door fedmas Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 [Politie] zonder download link.Nederlandse motor zonder downloadlink. Fantasie politie auto zonder download link. Een paar.... Maar ik denk dat er niet veel meer zijn, en dus het topic snel dood gaat... Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Uhm, ja? Waarom zouden automods opeens niet meer werken? Anders worden ze niet zo snel gepubliceerd hoor Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Nou, met een gedowngrade versie heb ik nog wel problem Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Met welke mod dan? Ik heb alleen die BMW, maar ik neem aan dat ze gewoon moeten werken. Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik installed de BMW, met de IMG Tool, verander de kleur in Carols.dat, werkt het niet :| Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Wat werkte er dan niet? Grappig, van een "post-hier-je-..." word het een "mod-werkt-niet" topic Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Nou, ik kwam er pas achter toen ik hem had geinstalled, en bij jou werkt ie wel?? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ja Je weet wel hoe je die dingen moet installeren he Tuurlijk weet je dat Wat is de fout? Foutmelding, start niet op, loopt vast? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 [brinks Nederlandse Geldwagen] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.