Jump to content

Vraagje over de SA patch.

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je V1.1 hebt zit er voor zoverre ik weet geen Hot Coffee Mod in. Nouja het is niet meer speelbaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt je spel wel gepatcht, maar dan wel van V1.0 naar V1.1. Dat betekent dat er enkele bugs zijn gefixt, en het spel is niet (meer) moddable. Ik weet nou niet precies of de patch die ervoor zorgt dat V2.0 moddable wordt ook op V1.1 werkt, maar een herinstallatie zorgt er zeker voor dat je weer V1.0 hebt en je dus weer kunt modden.

Edit: Na even wat beter te kijken heb ik het idee dat ik fout zit, en bedoel je of o.a. de Hot Coffee Mod nog te spelen is... Dit is niet mogelijk nee, maar andere mods kunnen dan ook niet gespeeld worden.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een vraag over hot coffee stel word meteen mij topic op slot gesmeten :duh::@

En wat gebeurd er nu hier!

Bewerkt: door Sjorszzz
Geplaatst:
Als ik een vraag over hot coffee stel word meteen mij topic op slot gesmeten :duh::@

En wat gebeurd er nu hier!

Jij zal waarschijnlijk een downloadlink hebben gevraagd na de HC mod, dat is wel tegen de regels om Rockstar te helpen de mod niet meer in omgang te brengen. Hij vraagt alleen of hij de HC mod kan spelen, daar is dus niks mis mee. ;)

Geplaatst:
Jij zal waarschijnlijk een downloadlink hebben gevraagd na de HC mod, dat is wel tegen de regels om Rockstar te helpen de mod niet meer in omgang te brengen. Hij vraagt alleen of hij de HC mod kan spelen, daar is dus niks mis mee. ;)

Tegen de regels? Waar staat dat dan?

Geplaatst:

Het staat geloof ik niet in de regels, maar we mogen geen downloadlinks na de Hot Coffee mod geven om voor Rockstar geen last te zijn. :Y

Geplaatst:
Als ik een vraag over hot coffee stel word meteen mij topic op slot gesmeten :duh::@ En wat gebeurd er nu hier!
Zolang er niet specifiek wordt gevraagd naar de HCM is er niets aan de hand. Dit forum zal geen hulp bieden bij de verspreiding van die mod, maar wel eventueel bij de negatieve effecten van deze mod als deze al aanwezig is in het spel. Daarnaast heeft de topic-starter de patch geïnstalleerd, deze patch is er juist voor gemaakt om de HCM tegen te gaan. Om verwarring te voorkomen heb ik de topic-titel aangepast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...