Jump to content

paintjob maken bij gemoddde auto

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik wou bij deze subaru een paintjob maken. maar het probleem is dat er geen template bij zit (zodat je kan zien waar de moterkap zit enz.) hoe kan ik nou zelf een template maken?

Geplaatst:

Tja... Bij een gemodde auto word dat moeilijk.... Waarschijnlijk doen standaard paintjobs het ook niet.... Het beste wat je kan proberen is je paintjob in 3ds max erop spuiten (zelf texturen dus). Tutje: Mijn Site

Geplaatst:
Tja... Bij een gemodde auto word dat moeilijk.... Waarschijnlijk doen standaard paintjobs het ook niet.... Het beste wat je kan proberen is je paintjob in 3ds max erop spuiten (zelf texturen dus). Tutje: Mijn Site

nope de standaard paintjobs van de sentinel doen het ook niet :Y

maar geen manier om een template te maken?, dan kijk ik wel ff je je tut:P

Geplaatst:

hmm, niet precies wat ik bedoel, jij hebt het over de dff veranderen, maar ik wil een paintjob (dus dat ik in TF hem erop kan zetten) maken op een gemodde auto.. :Y , nja ik google wel ff.

Geplaatst:

Ja, dat weet ik, maar dat gaat lastig omdat het een gemodde auto is en je moet geloof ik nog iets in de dff zetten om het te laten werken. Ik had op gtaforums.com een artikeltje erover :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...