Jump to content

Gta IV: Final mission: A Revenger's Tragedy


Klus

Recommended Posts

Ik heb de laatste missie, A Revenger's Tragedy van de keuze Deal, 11 keer opnieuw geprobeerd. Dit is niet overdreven. Telkens faal ik als Little Jacob over het water scheurt en ik onder hem moet varen met de boot. Telkens vaar ik met volle kracht en nog haal ik hem net niet! Weet iemand handige tips and tricks voor dit? Ik heb een Xbox360.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg vooral voor volle health en armor voor de missie. Als je dan bij de boot scene aan bent gekomen ga je gelijk naar de bestuurders plaats. Geef vol gas, en vaar achter de helikopter aan. Pas wel op, want de mensen aan boord hebben rockelaunchers. Zorg dat je die ontwijkt! De granaten die ze gooien maken niet zo veel uit, want die gaan bijna allemaal mis. Maar ontwijk ze wel. Kom ook niet te dichtbij de helikopter, want dan is de kans groot dat je neergeschoten wordt. Blijf gewoon een stukje achter de helikopter, en wacht tot de Annihilator je op komt pikken. Vaar dan onder de Annihilator in de marker. Hierdoor kan Niko in de helikopter springen (cutscene). Klim op de helikopter door middel van de A te tappen. Vanaf daar lukt het vast wel weer!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...