Jump to content

Joan Of Arcadia

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Joan Of Arcadia

joanofarcadia.jpg

Plot:

de familie Girardi is net verhuist naar een nieuw plaatsje, Arcadia, waar vader Will Girardi hoofd van de politie wordt. Het verhaal gaat echter over de jongste van het gezin Joan Girardi, een tiener die haar best doet om populair op haar nieuwe school te worden. Maar dan gebeurd er iets vreemd, God begint tegen Joan te praten. “Verkleed” in verschillende personen komt God steeds naar Joan toe en geeft haar bizarre opdrachten zoals een baantje zoeken, het bouwen van een boot of te leren schaken. De opdrachten leiden vaak tot iets goeds, waar bij ze andere helpt. Verder gaat het verhaal over de opdrachten van haar vader op het politiebureau. Maar ook hoe de familie verwerkt dat de oudste van de kinderen, Kevin, in een rolstoel zit na een auto ongeluk. Het derde kind in het gezin Girardi is Luke wie een echte stuud is maar als het nodig is wel voor zijn zusje op komt. Moeder, Helen, werkt ook op de school van Joan en Luke.

Wat vinden jullie van deze serie?

Mensen zeg alsjeblieft alleen dat je het niet goed vind wanneer je het daadwerkelijk hebt gezien.. ;)

Joan Of Arcadia is elke zondag om 22:00 op RTL4 te zien

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

ik kijk het al vanaf het begin,het is een zeer leerzame serie, die je verdient over waarde en dat soort dingen, geslaagde serie van RTL 4, ik hoop op een vervolg

Geplaatst:

Idd leerzaam in elke aflevering zit wel weer een wijze levensles.. :)

En ook cker een geslaagde serie jah.. :puh: Zal wel een vervolg komen hoop ik maare hopelijk niet meer op RTL4.. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb er een stukje van gezien. En ik moet zeggen dat ik hem best leuk vond...

Niet supergeweldig maar grappig om even te kijken meer niet.

Geplaatst:
Ik vind het wel leuk.

Dat meisje speelt toch ook The Ring :)

Daar heb ik eigelijk niet op gelet.. :puh:

Woow Zondag zij die Nerd gewoon tegen Kevin dat hij blij was toen ie in een rolstoel belande.. :blink:

Damn vette serie.. :)

Geplaatst:
Ik vind het wel leuk.

Woow Zondag zij die Nerd gewoon tegen Kevin dat hij blij was toen ie in een rolstoel belande.. :blink:

Omdat die Kevin ook hem al bijna zijn hele stompte, dan heb je ook wel even het recht om wat verkeerds te zeggen, ik begrijp het als je het beu bent

Geplaatst:
Ik vind het wel leuk.

Omdat die Kevin ook hem al bijna zijn hele stompte, dan heb je ook wel even het recht om wat verkeerds te zeggen, ik begrijp het als je het beu bent

Jah idd... ;)

Maare was wel lullig ouwe, want omdat zo plomp verloren te zeggen... :rolleyes:

Njah hij heeft wel gelijk jah.. ;)

Geplaatst:
Ja, de serie valt me niet tegen.......je KAN er het een en ander van leren.

Mooie manier om mensen toch nog het een en ander te leren van Normen en Waarden.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...