iefen Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ik presenteer mijn website! mijn vriend en ik dachten laten we een coole "lach" website maken! met leuke filmpjes enz. dus wij(die al redelijk goed konden webdesignen) hebben een site gemaakt, met dank aan beagle die me heeft gezegd hoe je een gratis domijn krijgt hebben wij nu dit gemaakt, hij is nog niet helemaal af: http://www.***.tk
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Dat is reclame maken en dat mag niet! Dit topic gaat volgensmij op slot. Altijd eerst de regels lezen jonge Sorry als ik mod gedrag doe. Bewerkt: 29 oktober 2008 door Zaahed
Remi-X Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) dus wij(die al redelijk goed konden webdesignen) hebben een site gemaakt, Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat wel tegenvallen. Het is echt een beginners site. Ik ben zelf ook met een site bezig, volledig in code zonder wysiwyg. Omdat dat echt beter werkt als je een echte site gaat bouwen. Mijn site is nog niet uitgekomen maar het bevat CSS, PHP, HTML, beetje JS. Ken jij ook die termen? Zijn wel belangrijk in de webtalen. Maar ik wil niet dat mijn bericht te slecht over komt. Als je echt wilt bouwen dan komt alles vanzelf . Als je eens wist waarmee ik begonnen was en wat het nu is . Veel succes nog met je site en ik geloof er wel in @ hierboven, das IDD zo. Maar het is niet commercieel bedoelt en het kan GTAForum niet inpikken of iets. Volgens mij mag het dan wel. Bewerkt: 29 oktober 2008 door Remi-X
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Je site oogt nog wat kil, zo kan ik er niet bepaald om lachen dat hij grijs is Probeer nog een leuke achtergrond funny of juist kleurrijk voor je website. Verder is ''laggen'' met ch dus ''lachen''. Veel succes nog met je website
Sprunk Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Het is inderdaad niet toegestaan volgens de regels zover ik weet. Toch ben ik wel een voorstander voor een topic, ergens op het forum, waar je ongestoord reclame kunt maken voor jouw site/forum. Ik weet dat het hier een forum over GTA is enzo, maar een topic waar je je eigen site kunt promoten, lijkt mij wel een goed idee. Ik zou er dan echter wel een voorwaarde aan verbinden. Je moet een minumum aantal posts hebben (bijvoorbeeld 50) zodat er niet alleen maar leden komen om het hele forum plat te stemmen. Misschien kunnen de admins mijn idee eens serieus in overweging nemen. Einde van mijn off-topic bericht Verder over jou site. Als je al een ervaren webdesigner bent, valt het wat tegen. Maar als je een beginner bent is het een OK site. Volg bovenstaande tips op, maar je site kleurrijker, en daarmee ook vrolijker, en het komt helemaal goed. Ook zou ik een andere banner maken, deze oogt onprofessioneel. Overigens zijn de filmpjes op jouw site, en dan bedoel ik natuurlijk Arie en Bastiaan, niet door jullie gemaakt, maar door Mastermovies.nl. Je mag die filmpjes dus niet zomaar op je eigen site zetten zonder toestemming van hun. En die ga je geheid niet krijgen, want de Arie en Bastiaan collectie is van Mastermovies afgehaald wegens rechtenschending. Bewerkt: 29 oktober 2008 door Sprunk
iefen Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ok thx maar ik wou nog ff terug komen op die kleuren, wij hebben expres grijz genomen omdat dan de filmpjes meer effect hebben om naar te kijken ofzoiets, dat heeft mijn matie uigezogd. ik wou ook nog over dat reclame dingen enz. ik denk dat het slim is om een spam-topic te maken waar je alles mag posten zonder regels! en remi-x ik ken de termen en ik heb de website voledig met editpadpro gemaakt dus allemaal gtypt zonder te klikken en dan heb je weer een tag enz. maar ik kan nergens GOEIE css/php/js tut's vinden! dus als jullie die hebben,graag!
Thundercover Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Reclame maken voor je website is nog steeds niet toegestaan op GTAGames.nl, alhoewel een kleine link in je handtekening gewoon mag. Vandaar dat ik dit topic sluit. Sorry als ik mod gedrag doe. Voortaan overtredingen per PB aan de crew melden en niet op het forum, zoals ook in de regels beschreven staat.
Recommended Posts