bassiebas6 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Eindelijk is het dan zo ver, morgen word Manhunt 2 uitgebracht. Vorig jaar juni heb ik bij de music store manhunt 2 besteld, na bijna anderhalf jaar word ik dan eindelijk gebeld of ik het spel nog wil hebben voor 40 pleuro's. Ik dacht dat het spel nooit uit zou komen maar dta heb ik dus verkeerd gedacht. Ik heb gezegt dat ik het spel wel wil en dat ik hem binnkort kom ophalen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Reageren
Twinskyh Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Volgens mij is het helemaal niet in Nederland uitgekomen, het was toch verboden in Europa en de VS? Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Volgens mij is het helemaal niet in Nederland uitgekomen, het was toch verboden in Europa en de VS? Volgensmij was het toch in Engeland verboden? En ja Manhunt 2 is alang uit. Reageren
stefan321 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Volgens mij is het helemaal niet in Nederland uitgekomen, het was toch verboden in Europa en de VS? Volgensmij was het toch in Engeland verboden? En ja Manhunt 2 is alang uit. waarom verboden?? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Volgens mij is het helemaal niet in Nederland uitgekomen, het was toch verboden in Europa en de VS? Volgensmij was het toch in Engeland verboden? En ja Manhunt 2 is alang uit. waarom verboden?? De game is in sommige landen verboden omdat het dingen bevat die voor veel mensen als schokkend kunnen worden ervaren. In mijn ogen een ietwat radicale beslissing, al begrijp ik heel goed dat je het niet fris vind als iemand gruwelijk wordt verminkt met een honkbalknuppel. Reageren
stefan321 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Volgens mij is het helemaal niet in Nederland uitgekomen, het was toch verboden in Europa en de VS? Volgensmij was het toch in Engeland verboden? En ja Manhunt 2 is alang uit. waarom verboden?? De game is in sommige landen verboden omdat het dingen bevat die voor veel mensen als schokkend kunnen worden ervaren. In mijn ogen een ietwat radicale beslissing, al begrijp ik heel goed dat je het niet fris vind als iemand gruwelijk wordt verminkt met een honkbalknuppel. kan je hem wel kopen in nederland of niet?? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik weet niet waar je het vandaan haalt..maar manhunt 2 is al lang uit hoor...alleen niet in NL, maar je had hem net zo goed kunnen laten importeren...moet je misschien 1 week (?) wachten in plaats van anderhalf jaar Ja ik heb het toch over nederland Volgens mij is het helemaal niet in Nederland uitgekomen, het was toch verboden in Europa en de VS? Volgensmij was het toch in Engeland verboden? En ja Manhunt 2 is alang uit. waarom verboden?? De game is in sommige landen verboden omdat het dingen bevat die voor veel mensen als schokkend kunnen worden ervaren. In mijn ogen een ietwat radicale beslissing, al begrijp ik heel goed dat je het niet fris vind als iemand gruwelijk wordt verminkt met een honkbalknuppel. kan je hem wel kopen in nederland of niet?? >>klik<<, Blijkbaar wel he ? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik heb het spel sinds gister, echt tof spel mannetjes. Zeker die plastic zak, Geweldig. Bewerkt: 2 december 2008 door Dark_Zemy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.