Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb GTA, GTA2, GTA III, GTA VC, GTA SA en GTA IV onder elkaar gezet:

gtareeksnn5.jpg

Zal vast wel vaker gedaan zijn, maar ja. :7

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

nice hoe sommige plaatjes in elkaar overlopen...ook op het eide vind ik dat R* logo wel grappig gedaan

Geplaatst:

Dit is nogal een makkelijke creatie, maar waarom zijn de PEGI/ESRB ratings zo wazig? Verder loopt het telkens mooi in elkaar over vooral die auto bij GTA III naar GTA VC.

De Rockstarlogo's onderaan zijn ook mooi gedaan, maar diegene die de artwork van GTA IV overlappen zijn een schande! Die artwork is zo mooi, en dan ga je er wat over gaan zetten. :@ Dat kon je misschien wat beter verwerkt/weggelaten hebben.

Geplaatst:
Dit is nogal een makkelijke creatie, maar waarom zijn de PEGI/ESRB ratings zo wazig? Verder loopt het telkens mooi in elkaar over vooral die auto bij GTA III naar GTA VC.

De Rockstarlogo's onderaan zijn ook mooi gedaan, maar diegene die de artwork van GTA IV overlappen zijn een schande! Die artwork is zo mooi, en dan ga je er wat over gaan zetten. :@ Dat kon je misschien wat beter verwerkt/weggelaten hebben.

Die lelijke PEGI/ESRB ratings verpesten het artwork, die Rockstar logo's met een erg lage opacity niet. Daar kan je gewoon doorheen kijken. :7

En natuurlijk is het een makkelijke creatie, maar het gaat er toch om dat het mooi is? En origineel?

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik mis GTA VCS en -LCS. :7
Daar hoef je wat mij betreft het topic niet voor te bumpen, maar die heb ik er expres uitgelaten, omdat ik vind dat het geen losse nieuwe GTA's zijn.

@hieronder: Geef eens een normale rate, wát is er precies lelijk aan, wat zou jij anders doen, enz enz.

Bewerkt: door TomHagen
  • 3 weken later...
Geplaatst:

GTA Advance, LCS en VCS missen, maar die vind jij onbelangrijk las ik net :7

Verder wel leuk, alleen is het artwork niet zo'n goede kwaliteit, je had ze beter van de officiele site kunnen halen fso, verder allemaal wel leuk gedaan, maar aangezien ik niet zo goed ben in raten geef ik geen cijfer.

Geplaatst:
en wat voor nut heeft dit eigenlijk?????? :duh:
Ja sorry. Het is inderdaad een heel erg nutteloos plaatje. Sorry dat ik je heb kwaad gemaakt, en bedankt dat je me zo goed op mijn fouten wijst. Nogmaals mijn excuses. :(
Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi, maar wat je misschien beter kon doen, is onder elkaar zetten maar ook langs elkaar zetten, dat je zo'n bureaublad achtergrond krijgt. Dan zou ik hem zeker gebruiken

Verder vind ik hem wel oke ;)

Vooral dat ze bij elkaar doorlopen. En die R* logo is Tha Bomb :7

6.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...