leettjuh Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 de laatste tijd als ik ongeveer 15 min. san andreas speel, loop het spel vast ik speel het op de ps2. ik cheat. ik heb al wat geheugen van andere spelletjes verwijderd, omdat die misschien te vol zat! bedankt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Raar. Heb je krasjes op je disc? Veeg 'm eens mooi met een doekje. Drupje water erop, en dan uitwrijven. Zorg dat hij niet meer vochtig is als je'm weer in je Console steekt. Is het enkel bij San Andreas of loopt je PS2 ook vast bij andere spelletjes? Aan de Cheats kan het niet liggen hoor. Ik heb nog nooit gehoord van een Bug die ervoor zorgt dat je SA vastloopt. Natuurlijk mogen we deze mogelijkheid niet uitsluiten. Edit: Edit je bericht als hij weer werkt(of juist niet). Bewerkt: 29 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
leettjuh Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Raar. Heb je krasjes op je disc? Veeg 'm eens mooi met een doekje. Drupje water erop, en dan uitwrijven. Zorg dat hij niet meer vochtig is als je'm weer in je Console steekt.Is het enkel bij San Andreas of loopt je PS2 ook vast bij andere spelletjes? Aan de Cheats kan het niet liggen hoor. Ik heb nog nooit gehoord van een Bug die ervoor zorgt dat je SA vastloopt. Natuurlijk mogen we deze mogelijkheid niet uitsluiten. alleen san andreas loopt vast, maar bedankt en ik zal de disc wel schoonmaken, misschien helpt dat. ik ga zo gta spelen, dus ik test het gelijk doei Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.