Jump to content

paar vragen over gta IV


ludas

Recommended Posts

hee ik krijg zaterdag mijn xbox360 met gta IV

ik heb al een beetje op de site gekeken maar nog steeds heb ik wat vragen zoals: :D

kan je richten vanuit een auto? (gewoon normaal en gericht)

vanaf wanneer kan je daten?

Bewerkt: door ludas
Link to comment
Delen op andere websites

Op het begin zeker niet. Je moet namelijk richten door de camera te draaien en het 'vizier' zit in het midden. Dat is nogal wennen, moet ik je verklappen. Maar na een tijdje raak je er wel aan gewend en kan je er goed mee omgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het begin zeker niet. Je moet namelijk richten door de camera te draaien en het 'vizier' zit in het midden. Dat is nogal wennen, moet ik je verklappen. Maar na een tijdje raak je er wel aan gewend en kan je er goed mee omgaan.

Inderdaad, maar houd er wel rekening mee dat je niet gewoon kan richten, en dan kiezen wanneer je schiet. Vanaf dat je richt in een auto zal Niko ook schieten (na eerst z'n ruit uitgeslaan te hebben ^_^). In Multiplayer is het dan weer wel mogelijk om als passagier in een auto eerst te richten, en daarna te schieten.

De wapens waarmee je een drivebye kan verichten zijn Pistols, SMG's, Grenades/Molotovs en in een helikopter kan je ook een Assault Rifle gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

okeeh heel erg bedankt ik kan niet wachten totdat ik hem krijg

maar heeft iemand dan nog een filmpje voor me waarin je dat richten duidelijk kan zien?????

Check Youtube daar moet je hier al een hoop van kunnen zien.... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...