Forumrunner Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 De titel zegt het al. Plaats hier jou maps, maak gewoon een screenshot en klaar. Ik kan geen Map posten want ik heb het spel voor de XBOX 360. Reageren
Dvt Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) De titel zegt het al. Plaats hier jou maps, maak gewoon een screenshot en klaar.Ik kan geen Map posten want ik heb het spel voor de XBOX 360. Dus alleen voor de PC dan, ofwat? Bewerkt: 30 oktober 2008 door Dvt Reageren
lexus123 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 De titel zegt het al. Plaats hier jou maps, maak gewoon een screenshot en klaar.Ik kan geen Map posten want ik heb het spel voor de XBOX 360. Ja, mijn map heet VILLAGE FIGHT. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik heb map gemaakt op ps3 en het heet "The bridge of jungle" Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Post AUB alleen als je ook screens hebt. Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Post AUB alleen als je ook screens hebt. Hoe wil jij serieus een screenshot maken met een 360!? Ja, met een digitale fotocamera, maar als ik nou veel te lui ben om: 1. Eerst dat ding te zoeken. 2. Het is van mijn moeder dus ik moet eerst uitvogelen hoe het werkt met al die knopjes. 3. Dan moet ik een lekker goede, mooi uitziende screen maken(dus niet). 4. Moet ik moeilijk gaan doen met die foto op de computer zetten en ik haat dat Kodak programma als de pest! 5. Moet ik het eerst op internet zetten dan de URL kopiëren en dán kan ik pas eindelijk, na 15 uur werk, een post neerzetten. Man, je hebt zelf ook een 360, ga naar de zoek optie van FarCry en tik de naam van de map in. Download die dan en je hebt het! AAARRGH! Bewerkt: 18 november 2008 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.