dn_mathias Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 kan je ook je eigen muziek op gta 3 zetten ? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Op Wikigta staat er niks over een User Track Player functie in Gta: 3. Ik heb dit op internet gevonden: Een ander leuk pluspuntje is dat GTA 3 verschillende radio zenders kent. Erg handig voor als je in je auto zit. Van klassieke muziek tot trance tot weer de grove humor op Chatterbox, allemaal erg leuk. Maar wat als je favoriete muziekstijl er nu niet bij zit? Geen nood! GTA 3 kent een optie om eigen muziek te importeren. Zet de mp3’s die je wilt gebruiken gewoon in de map mp3 en je zult tijdens het spel je eigen muziek horen op de radio. Tenminste als je de radio wel op het Mp3 Player kanaal zet. Hier heb ik een uitgebreide uitleg gevonden. @ hieronder: Je herhaalt wat ik zeg? Bewerkt: 29 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 gewoon je muziek in de MP3 map zetten (die kun je vinden in de install map) dan in gta 3 naar radiostation ''mp3 player'' o o en nu wil ik het ook nog eens zeggen Megeflilot! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.