Groot-Duimpje Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Leden Jaja, Groot-Duimpje heeft een nieuwe Sig, Hij wilt wel eens weten wat jullie hiervan vinden, tevens wil ik erbij vermelden dat hij is gemaakt door Hiddos.Succes mensen .. ________________________________________________________________ Bewerkt: 29 oktober 2008 door Groot-Duimpje Reageren
Hiddos Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Woo! Hai Meet teh creat0rz Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 nice...als je die 30 meter naar hiddos loopt (want zover woont hij bij jouw vandaan ) zeg maar dat hij het goed kan...niet te druk, mooi simpel Reageren
Hiddos Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 als je die 30 meter naar hiddos loopt (want zover woont hij bij jouw vandaan ) zeg maar dat hij het goed kan...niet te druk, mooi simpel Zal ik doen Gedaan Reageren
Arthis Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Simpel maar strak Op zich is de sig wel leuk in elkaar geknutseld. Mooie compositie.... Wat ik alleen weg jammer aan deze sig vind, is dat hij van erg lage kwaliteit is. De tekst is ook wel in orde. Hij is zeker mooi om als signature te dragen. Eigenlijk heb ik er niet zo heel veel over te zeggen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Simpel maar strak En dat was juist de bedoeling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.