NickyHendriks Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Wat vinden jullie van me nieuwste signature? Tekstloos V1: V2: V3: V4: Ik vind ze wel goed gelukt. Alleen het nadeel was dat als ik de Renders wat groter ging maken dat ik in de weg kwam te zitten met afgehakte vleugels Bewerkt: 30 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Zaahed Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Prachtig. Aleen v2 je naam vind ik wat mooier eruit zien dan v1. Aleen die witte dingen soort sterretjes vind ik een beetje mooi maar verder goed gelukt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Prachtig.Aleen v2 je naam vind ik wat mooier eruit zien dan v1. Aleen die witte dingen soort sterretjes vind ik een beetje mooi maar verder goed gelukt. die 'sterretjes' zijn Jashins Brushes Ik heb namelijk een Blending Mode gebruikt enm gebrusht Reageren
Zaahed Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Prachtig.Aleen v2 je naam vind ik wat mooier eruit zien dan v1. Aleen die witte dingen soort sterretjes vind ik een beetje mooi maar verder goed gelukt. die 'sterretjes' zijn Jashins Brushes Ik heb namelijk een Blending Mode gebruikt enm gebrusht Ow oke. Reageren
Hayte Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 na een paar keer naar de sigs gekeken te hebben zie ik opeens van die blauwe stipjes erin zitten, die verspesten het een beetje vind ik... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 na een paar keer naar de sigs gekeken te hebben zie ik opeens van die blauwe stipjes erin zitten, die verspesten het een beetje vind ik... Dat is denk ik de Stock van de lucht. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Mooie signature(s), al twijfel ik een beetje of jij daadwerkelijk de maker ervan bent. Ik heb je eerdere signature's nog eens bekeken, die allemaal erg simpel waren. Dit is opeens 7 niveau's hoger. Alles past verder bij elkaar, en het is leuk verzonnen, en daarbij prima uitgevoerd. Dat de vliegtuigen buiten de signature verder gaan is ook speciaal. Ook dat heb ik nog nooit eerder bij jou gezien. Al met al, gaat het om de signature. En daarvoor geef ik een: 7,5 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Mooie signature(s), al twijfel ik een beetje of jij daadwerkelijk de maker ervan bent. Ja ik ben de maker. Wil je het zeker weten? Dit is de PSD File: http://rapidshare.com/files/159055203/Airplanes.psd.html Rippen van dingen uit de PSD File zullen naar een Admin gaan. En de Admin handelt het verder af. Ik heb je eerdere signature's nog eens bekeken, die allemaal erg simpel waren. Dit is opeens 7 niveau's hoger. Alles past verder bij elkaar, en het is leuk verzonnen, en daarbij prima uitgevoerd. Dat de vliegtuigen buiten de signature verder gaan is ook speciaal. Ook dat heb ik nog nooit eerder bij jou gezien. Al met al, gaat het om de signature. En daarvoor geef ik een: 7,5 Nooit gedacht dat deze zo goed was. Ik vind die vleugels erbuiten ook heel mooi. Dit is ook mijn eerste Signature op die manier met de Render buiten het plaatje. Bewerkt: 30 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik vergelijking met je eerdere signatures is hij inderdaad wel goed, maar ik ben nog niet helemaal overtuigt van jouw kunsten. Ook ik vind die blauwe vlekjes niet zo mooi, en de achtergrond vind ik ook wat minder. De vliegtuigen zijn, zoals je zelf al aangaf, erg klein. Dat is wel jammer. Misschien had je andere vliegtuigen moeten gebruiken. Voor de rest een OK sig, met leuke brushes. Ben dus niet zo heel enthousiast, maar al met al toch een 6 en een half waard. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Ik vergelijking met je eerdere signatures is hij inderdaad wel goed, maar ik ben nog niet helemaal overtuigt van jouw kunsten.Ook ik vind die blauwe vlekjes niet zo mooi, en de achtergrond vind ik ook wat minder. De vliegtuigen zijn, zoals je zelf al aangaf, erg klein. Dat is wel jammer. Misschien had je andere vliegtuigen moeten gebruiken. Voor de rest een OK sig, met leuke brushes. Ben dus niet zo heel enthousiast, maar al met al toch een 6 en een half waard. Dit zijn de beste Vliegtuigen die ik kon vinden En die blauwe puntjes ben ik aan het wegwerken. (proberen) Geprobeert weg te werken: Bewerkt: 30 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Miek Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Prachtige signature, helemaal mijn stijl. Eigenlijk één van de mooiste signatures die ik heb gezien, echt. Ik vind V1 mooier omdat de tekst wat groter is en bij de planes past. De achtergrond is mooi, ik zie dat je ze wat hebt uitgerokken. Daarnaast heb je wat effecten toegevoegd bij de uitgerokken achtergrond. Het past heel mooi bij de vliegtuigen. Ik vind het jammer dat er rood en zwart op de achtergrond is; ook al is het een klein beetje. Eigenlijk mocht je een klein beetje meer effecten erbij voegen. De achtergrond is super passend bij de Airplanes. Even over de renders/planes. Ik vind het altijd prachtig en super als de sig een 3D effect heeft, wat je hebt toegepast. De renders zijn mooi geplaatst, daar is niet veel op aan te merken. Ze passen bij de effecten en ze zijn er mooi bij geplaatst. De positiegraden, dus dat je ze een beetje hebt gedraaid, zijn ronduit perfect. De border is zeer gepast bij de sig, het is een soort afwerking van de lucht en tegelijkertijd dat het toch niet is afgewerkt, zoals je bij de render kunnt aanmerken. De tekst ziet er goed uit, het font/lettertype past zeer goed bij de signature. Met een fijn bordertje er rond, is de tekst perfect, wat jij hebt gedaan. Laat ik eens raten: Achtergrond 8,5 op 10 Render(s) 10 op 10 Font 9,5 op 10 Signature score 9,5 op 10 Commentaar: Ik kan alleen maar zeggen: blijf zo'n sigs maken, Zammie . Zeker in die stijl. Bewerkt: 30 oktober 2008 door Miek Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 *Sigie* Prachtige signature, helemaal mijn stijl. Eigenlijk één van de mooiste signatures die ik heb gezien, echt. Ik vind V1 mooier omdat de tekst wat groter is en bij de planes past. De achtergrond is mooi, ik zie dat je ze wat hebt uitgerokken. Daarnaast heb je wat effecten toegevoegd bij de uitgerokken achtergrond. Het past heel mooi bij de vliegtuigen. Ik vind het jammer dat er rood en zwart op de achtergrond is; ook al is het een klein beetje. Eigenlijk mocht je een klein beetje meer effecten erbij voegen. De achtergrond is super passend bij de Airplanes. Even over de renders/planes. Ik vind het altijd prachtig en super als de sig een 3D effect heeft, wat je hebt toegepast. De renders zijn mooi geplaatst, daar is niet veel op aan te merken. Ze passen bij de effecten en ze zijn er mooi bij geplaatst. De positiegraden, dus dat je ze een beetje hebt gedraaid, zijn ronduit perfect. De border is zeer gepast bij de sig, het is een soort afwerking van de lucht en tegelijkertijd dat het toch niet is afgewerkt, zoals je bij de render kunnt aanmerken. De tekst ziet er goed uit, het font/lettertype past zeer goed bij de signature. Met een fijn bordertje er rond, is de tekst perfect, wat jij hebt gedaan. Laat ik eens raten: Achtergrond 8,5 op 10 Render(s) 10 op 10 Font 9,5 op 10 Commentaar: Ik kan alleen maar zeggen: blijf zo'n sigs maken, Zammie . Zeker in die stijl. Wow! Grote Rate. Ook heel erg bedankt ervoor. Wat is het gemiddelde ongeveer? 9/10 ofzo? Toch bedankt Reageren
Miek Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Signature score 9,5 op 10 Commentaar: Ik kan alleen maar zeggen: blijf zo'n sigs maken, Zammie . Zeker in die stijl. Sorry, heb het bewerkt. Blijf vooral zo'n sigs maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Signature score 9,5 op 10 Commentaar: Ik kan alleen maar zeggen: blijf zo'n sigs maken, Zammie . Zeker in die stijl. Sorry, heb het bewerkt. Blijf vooral zo'n sigs maken. Ok. Zeer netjes! Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ziet er goed uit! Alleen zijn idd die blauwe en rode stippies niet zo mooi. Maar het plaatje wat je nu gebruikt in je sig zal ik houden, maar dan zonder de stippen. Rate? 8/0. komt toch wel door de stipjes en BTW, wat voor een vliegtuig is dat linker straaljager geval? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.