Jump to content

Kan je evt cheats ongedaan maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik weet niet of ik hier juist zit maar ik zit met de volgende vraag:

Ik heb een cheat gebruikt om met het jetpack de hoefijzers te verzamelen, nu heb ik deze cheat al een aantal keren gebruikt, en nu kan ik niet meer mijn spieren gaan trainen in de gym. Ik krijg steeds dat ik al genoeg getraind heb en de volgende dag moet terugkomen. Als ik dan in het spel een dag wacht dan gaat het trainen nog niet.

Mijn eigenlijke vraag: kan het dat ik met die jetpack cheat, niet meer in de gym kan gaan trainen of is dit eerder toevallig?

Kan je een cheat ongedaan maken, en zo ja hoe doe je dat?

Is er evt een andere oplossing mogelijk?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Mvg, Ture

Geplaatst:

Ik ken dit probleem. Hij geeft het bericht dat je al genoeg hebt getraind voor vandaag. Bekende Bug. Save een paar keer achter elkaar, dat zou het moeten verhelpen. :)

Geplaatst:

Sommige cheats kan je ongedaan maken door die cheat nogmaals in te voeren. Bij een 'spawn' cheat is dit niet van toepassing. De jetpack-cheat heeft, voor zover bekend, geen invloed op het al dan niet kunnen trainen in een gym. Wat wel invloed heeft is of jij CJ regelmatig te eten geeft. Normaal gesproken zal CJ om de zoveel tijd honger krijgen en moet je hem wat voedsel toestoppen. Maar als je vaak je spel bewaart hoeft dit niet omdat hij geen honger krijgt. Geef CJ wat te eten en probeer het dan nog eens. Het kan ook zijn dat je te maken hebt met een bepaalde glitch, deze kan zeer vervelend zijn. Sommige leden beweren dat je CJ dan een volledige metamorphose moet geven (nieuw kapsel, nieuwe tattoo's en andere kleding) om weer te kunnen trainen. Één ding staat waarschijnlijk vast: dit zal niet de oorzaak zijn van de jetpack-cheat.

PS: Aangezien het hier niet gaat om hulp bij een missie zal ik dit topic verplaatsen naar SA: General. Als een topic verplaatst is en je kan ze niet vinden: kijk dan even in je profiel bij je topics. ;)

En euhhh ... welkom op GTAForum turevan72 :cya: .

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb dat allemaal eens uitgetest en daarna kon ik terug naar de gym, ik heb daarna mijn game afgezet en een paar uur later ben ik terug beginnen te spelen en ik kan weer niet meer gaan trainen.

Als ik wil bewaren krijg ik de melding van dit niet te doen omdat er een cheat actief is (die van jet jetpack), mar ik gebruik dit niet.

Kan je zo'n cheat gewoon niet afzetten?

Mvg, Erwin

Geplaatst:

Nogmaals :duh: ... dát is een spawn cheat ... én jij hebt je spel daarna bewaart. Als je die melding niet weer opnieuw wilt krijgen moet je je spel niet bewaren nadat je gecheat hebt. Die melding zal je altijd blijven houden tenzij je een nieuw spel begint of een spel laad waarin nog niet gecheat is. Die melding zal blijven nadat er éénmaal is bewaart met een cheat.

Waarschijnlijk heb jij te maken met een bepaalde bug [meer informatie] , herhaal nogmaals de stappen die je hiervoor gedaan om te kunnen trainen en probeer het dan nog eens. Succes ^_^

Geplaatst:
Als je het op de PC speelt kun je deze, en andere bugs gegarandeerd fixen door je savefile op http://hmvartak.110mb.com/fix.htm te uploaden.
Handige link :tu: (ik heb 'm gelijk maar bij m'n bladwijzers geplaatst), maar er is hier geen sprake van een glitch of bug. Topicstarter heeft zijn/haar spel bewaart terwijl een cheat is gebruikt, nu krijgt hij/zij elke keer de melding hiervan bij het bewaren van het spel. Als advies werd o.a. gegeven om dit gewoon te negeren. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...