.Stan Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 en is je werkgeheugen je kloksnelheid??? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Zucht ... @ hierbovenOk, is SP 3 te downloaden of moet je dat kopen?? Waar kan ik mijn Werkgeheugen zien (ik ben zoooo noob met hardware) En is de Rest wel GOED? Waar je SP 3 kan downloaden/kopen weet ik niet, maar je werkgeheugen is die 1024 RAM. Je hebt dus 1 GB werkgeheugen, wat eigenlijk te weinig is, maar met wat geluk kan je GTA IV draaien. Reageren
.Stan Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) o zo, srry ik weet egt niks van hardware maar tog bedankt ik hoop egt dat ie het aankan. Dus eigenlijk kan mijn PC het Nét wel Nét niet aan???? >>> Door Dutchy3010: Topics samengevoegd, kan makkelijk in 1 topic. <<< Bewerkt: 31 oktober 2008 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.