Jump to content

[PS3] Grand Theft Auto Trophies

Rullez

Recommended Posts

Zoals vele PS3 gamers weten heeft Grand Theft Auto IV maandag een trophies patch gekregen. Daardoor zou het eventueel mogelijk zijn om niet meer je savegames uit te wisselen. Dit is bij Grand Theft Auto IV niet het geval, maar als jij je savegame uit wissel let er dan even op dat jij op die savegame geen trophies meer kan halen. Dus kom jij niet verder in de game en het is de savegame waar je ook trophies op wil halen, wissel hem dan niet uit! De trophies mogelijkheid zal dan opslot worden gezet en je zal dus weer opnieuw moeten beginnen als je met de trophies aan de slag wilt gaan.

Dit is even wat ik kwijt wou voordat mensen er de dupe van worden. :)

Delen op andere websites

Ik dacht dat er op de PS3 ook verschillende accounts waren? Misschien kun je dan op een ander account met de gedownloade savegame spelen. :)

Ja je kan natuurlijk meerdere accounts maken en daarop spelen maar dan blijft wat Rulez zegt gewoon waar....

Dan kan je niet meer, op dat account, de Trophies halen en dat is best zonde

Op het andere account kan het dan nog wel (zolang je daar geen savegames op download) :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Delen op andere websites

• 2 weken later...
Dat is net zoals bij cheaten dan worden er ook trophies geblockeert. :Y

jep ik had echt geen zin om het overnieuw te spelen zonder cheats dus ik de gezondheids cheat ingedrukt

meer heb ik niet nodig krijg ik wel zo een bericht walk free and escape from 4 stars are blockt ofso iets.

dus maar niet gesaved ooit begin ik er eens mee.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...