MarkD10 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Hoi! Na de missie Paper Trail, kan ik geen missies meer doen! Nu las ik op een engelse website dat je moet wachten tot je weer iets hoort, maar ik wacht nu al erg lang, en het darten poolen enz wordt nu wat saai... Ook ben ik bijvoorbeeld gebeld door Packie, dat ik hem kon vinden bij zn moeders huis ofzo, maar op mijn radar staat geen PM of een andere letter voor Packie. Er staan helemaal geen letters meer op mn radar. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Gewoon naar het huis van Packie toe gaan. De letter staat dan wel niet op de kaart, maar de marker om de missie te starten is er wel. Ik heb dit zelf ook gehad, en het is erg vervelend inderdaad. Vooral omdat het nogal even duurde voordat ik erachter kwam dat die mission marker er wel gewoon was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarkD10 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Gewoon naar het huis van Packie toe gaan. De letter staat dan wel niet op de kaart, maar de marker om de missie te starten is er wel. Ik heb dit zelf ook gehad, en het is erg vervelend inderdaad. Vooral omdat het nogal even duurde voordat ik erachter kwam dat die mission marker er wel gewoon was Waar woont ie dan ongeveer? In Bohan toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Ja vlak tegen het park aan.... Rondje om het park heen en het kan niet missen. Succes in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Gewoon naar het huis van Packie toe gaan. De letter staat dan wel niet op de kaart, maar de marker om de missie te starten is er wel. Ik heb dit zelf ook gehad, en het is erg vervelend inderdaad. Vooral omdat het nogal even duurde voordat ik erachter kwam dat die mission marker er wel gewoon was Waar woont ie dan ongeveer? In Bohan toch? Patrick McReary woont hier, in Dukes. Staat je Legend trouwens op On (als dat in deze GTA bestaat ten minste) dit kan je zien in het pauze menu bij Display. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarkD10 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Gewoon naar het huis van Packie toe gaan. De letter staat dan wel niet op de kaart, maar de marker om de missie te starten is er wel. Ik heb dit zelf ook gehad, en het is erg vervelend inderdaad. Vooral omdat het nogal even duurde voordat ik erachter kwam dat die mission marker er wel gewoon was Waar woont ie dan ongeveer? In Bohan toch? Patrick McReary woont hier, in Dukes. Staat je Legend trouwens op On (als dat in deze GTA bestaat ten minste) dit kan je zien in het pauze menu bij Display. Ah thnx jongens!! Heb hem gevonden! Kan ik weer verder Graciasss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
no3o5 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Thnx, kon na deze missie ook niet verder. heeel lang gewacht op een telefoontje ofzo. toch maar wezen zoeken. en jullie bieden mij de uitkomst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.