Jump to content

Geen missies meer na Paper Trail

MarkD10

Recommended Posts

Hoi!

Na de missie Paper Trail, kan ik geen missies meer doen! Nu las ik op een engelse website dat je moet wachten tot je weer iets hoort, maar ik wacht nu al erg lang, en het darten poolen enz wordt nu wat saai... Ook ben ik bijvoorbeeld gebeld door Packie, dat ik hem kon vinden bij zn moeders huis ofzo, maar op mijn radar staat geen PM of een andere letter voor Packie. Er staan helemaal geen letters meer op mn radar.

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!!! :cya:

Delen op andere websites

Gewoon naar het huis van Packie toe gaan. De letter staat dan wel niet op de kaart, maar de marker om de missie te starten is er wel. Ik heb dit zelf ook gehad, en het is erg vervelend inderdaad. Vooral omdat het nogal even duurde voordat ik erachter kwam dat die mission marker er wel gewoon was :puh:

Delen op andere websites

Gewoon naar het huis van Packie toe gaan. De letter staat dan wel niet op de kaart, maar de marker om de missie te starten is er wel. Ik heb dit zelf ook gehad, en het is erg vervelend inderdaad. Vooral omdat het nogal even duurde voordat ik erachter kwam dat die mission marker er wel gewoon was :puh:

Waar woont ie dan ongeveer? In Bohan toch?

Delen op andere websites

Patrick McReary woont hier, in Dukes. ;) Staat je Legend trouwens op On (als dat in deze GTA bestaat ten minste) dit kan je zien in het pauze menu bij Display.

Delen op andere websites

Patrick McReary woont hier, in Dukes. ;) Staat je Legend trouwens op On (als dat in deze GTA bestaat ten minste) dit kan je zien in het pauze menu bij Display.

Ah thnx jongens!! Heb hem gevonden! Kan ik weer verder :D:tu:

Graciasss :cya:

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...