iceice Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Hey Allemaal, Ik ben hier nieuw, dus weet eigelijk niet hoe het werkt, maar ik heb begrepen dus dat iemand een missie voor je kon halen als je er niet meer uitkomt. Nu mijn vraag cq. opmerking: Ik kom dus niet uit die Monster - missie, heb het zeker 20 keer geprobeerd maar steeds kom ik 20 seconden tekort. Kan iemand me helpen deze missie te halen en als ie m heeft gehaald, hoe moet dit dan gewijzigd worden in mijn game? Alvast bedankt. Groeten Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Welkom op het forum! Hier zijn wat tips als je de missie nog een keer wilt proberen. Hier kan je je Savegame zetten zodat anderen hem kunnnen doen. Lees wel eerst even de regels door. Deze namen moet je gebruiken als Topic-Titel. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb zelf geen enkele problemen ondervonden met deze missie. ik geloof daarbij ook niet dat iemand anders de missie voor je kan uitspelen dat moet je toch echt zelf doen! maar zoals hierboven.. een paar mooie tips etc vond monster wel cool eigenlijks Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb zelf geen enkele problemen ondervonden met deze missie.ik geloof daarbij ook niet dat iemand anders de missie voor je kan uitspelen dat moet je toch echt zelf doen! maar zoals hierboven.. een paar mooie tips etc vond monster wel cool eigenlijks Tuurlijk kan iemand anders z'n savegame doen. Hij zet zijn savegame op het forum en iemand download hem dan en gaat de missie spelen. Als hij hem heeft behaald zet hij de savegame terug en kan hij de savegame opnieuw downloaden, met de missie gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.