Jump to content

Monster

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Allemaal,

Ik ben hier nieuw, dus weet eigelijk niet hoe het werkt, maar ik heb begrepen dus dat iemand een missie voor je kon halen als je er niet meer uitkomt.

Nu mijn vraag cq. opmerking: Ik kom dus niet uit die Monster - missie, heb het zeker 20 keer geprobeerd maar steeds kom ik 20 seconden tekort. Kan iemand me helpen deze missie te halen en als ie m heeft gehaald, hoe moet dit dan gewijzigd worden in mijn game?

Alvast bedankt.

Groeten

Geplaatst:

Ik heb zelf geen enkele problemen ondervonden met deze missie.

ik geloof daarbij ook niet dat iemand anders de missie voor je kan uitspelen dat moet je toch echt zelf doen!

maar zoals hierboven.. een paar mooie tips etc :)

vond monster wel cool eigenlijks :Y

Geplaatst:
Ik heb zelf geen enkele problemen ondervonden met deze missie.

ik geloof daarbij ook niet dat iemand anders de missie voor je kan uitspelen dat moet je toch echt zelf doen!

maar zoals hierboven.. een paar mooie tips etc :)

vond monster wel cool eigenlijks :Y

Tuurlijk kan iemand anders z'n savegame doen. :) Hij zet zijn savegame op het forum en iemand download hem dan en gaat de missie spelen. Als hij hem heeft behaald zet hij de savegame terug en kan hij de savegame opnieuw downloaden, met de missie gehaald. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...