jordypaap Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb ff gezocht maar kon er nog niks over vinden, maar in het gebouw achter playboy's x savehouse lopen een paar peds rond die sprekend op tupac lijken. als jullie willen upload ik wel ff een foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 ik wil wel een paar fotos zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Ja doe maar is uploaden dan is mij nog niet opgevallen in ieder geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordypaap Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 hmm ik wou net een foto er van maken maar nu spawnen ze er nie meer nu spawnen er alleen maar mexicans. ik blijf wel ff doorzoeken want die x dat het me opviel waren het allemaal negers in dat gebouw en ze leken allemaal op tupac, ze waren kaal en het gezicht leek er precies op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Hmmm ik hoop dat je er een screen van kan posten. Zelf zal ik er ook eens op letten of ik het toevallig ook zie.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik zal ook ff kijken of ik het kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 ik zal ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 lol, iedereen zegt, ik zal ff kijken. ontopic: Vet gevonden, het was zo te zien niet eerder bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Hmm zonder foto's geloof ik t niet echt. maar ik zal eens gaan kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 wie is eigenlijk tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link. Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
checkkill Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link. Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen. Weet je dat heel zeker? Heb je al gekeken?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordypaap Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link. Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen. het is geen lul verhaal en ik hoef me ook zeker niet bijzonder te voelen. ik zag echt een ped die onwijs veel op tupac leek. miss dat ze alleen op een bepaald tijdstip daar staan want ik heb ze tot nu toe niet meer gezien. Als jij nu denkt dat ik lul omdat ik geen bewijs heb vind ik het best, ik zag een ped die op hem leek en post het omdat ik dacht dat miss andere hem ook hadden gezien, en nog niks verder op internet erover gelezen had, als jullie denken dat ik lul jammer dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link. Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen. het is geen lul verhaal en ik hoef me ook zeker niet bijzonder te voelen. ik zag echt een ped die onwijs veel op tupac leek. miss dat ze alleen op een bepaald tijdstip daar staan want ik heb ze tot nu toe niet meer gezien. Als jij nu denkt dat ik lul omdat ik geen bewijs heb vind ik het best, ik zag een ped die op hem leek en post het omdat ik dacht dat miss andere hem ook hadden gezien, en nog niks verder op internet erover gelezen had, als jullie denken dat ik lul jammer dan ik geloof je wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link. Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen. het is geen lul verhaal en ik hoef me ook zeker niet bijzonder te voelen. ik zag echt een ped die onwijs veel op tupac leek. miss dat ze alleen op een bepaald tijdstip daar staan want ik heb ze tot nu toe niet meer gezien. Als jij nu denkt dat ik lul omdat ik geen bewijs heb vind ik het best, ik zag een ped die op hem leek en post het omdat ik dacht dat miss andere hem ook hadden gezien, en nog niks verder op internet erover gelezen had, als jullie denken dat ik lul jammer dan ik geloof je wel We kunnen je geloven, maar er zijn zoveel van zulke verhalen geweest. Op een topic (kan het niet zo snel vinden) zegt iemand dat hij door de bliksem is geraakt op het vliegveld. Nog nooit is dat iemand voorgekomen en hij had geen filmpje of screenshots. Dus je hebt echt bewijs nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.